2022 10 06 /14:25

„Flying Saucer Gang“ klipas bažnyčioje šokiravo Palangos kleboną: pasijuto „išdurtas“

Šią savaitę grupė „Flying Saucer Gang“ pristatė dainą „Kultūra“, kurios vaizdo klipą nufilmavo bažnyčioje. Netrukus Palangos Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčios atstovai pareiškė, kad grupės nariai juos apgavo – apie skandalingą klipo turinį dvasininkai esą sužinojo tik jį peržiūrėję.
„Flying Saucer Gang“ ir Palangos Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčia
„Flying Saucer Gang“ ir Palangos Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčia / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr. ir stop kadrai

Skandalingame dainos „Kultūra“ vaizdo klipe grupės „Flying Saucer Gang“ narius Remį ir Gamką gerbėjai turi galimybę išvysti repuojančius bažnyčioje. Taip pat klipe gausu ir skandalingų vaizdų – rūkoma „žolė“ Juokaudami kūrėjai teigė, kad tą pačią dieną pristatyta jų vardinė CBD kanapių rūšis ir bažnyčia puikiai dera.

„Bažnyčia buvo pasirinkta ne atsitiktinai, tai religinis bei kultūrinis krikščioniško judėjimo simbolis, kaip ir repo muzikoje marihuana. Norėjome sutapatinti šiuos dalykus ir parodyti, kad tai puikiai dera kartu!“, – juokaudami pasakojo atlikėjai.

VIDEO: FSG - KULTŪRA

Neilgai trukus po klipo pasirodymo internete paaiškėjo, kad „Flying Saucer Gang“ iki galo nesusikalbėjo su maldos namų klebonu dėl įrašo turinio – ypač dėl jame vaizduojamos „žolės“ ir atvirai apsirengusių merginų.

Ketvirtadienį portalas Žmonės.lt gavo Palangos Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų parapijos laišką, kuriame jos atstovai neslėpė nusivylimo.

„Internetinėje erdvėje pasirodė kontroversiško turinio vaizdo klipas, kuriame veiksmas vyksta mūsų miesto bažnyčioje. Ne tik mūsų bendruomenės nariai, bet ir kitų miestų tikintieji pasijuto nuvilti ir įskaudinti pamatę, kad maldos bei susikaupimo vieta buvo panaudota šventovės sakralumui nederamame kontekste.

Turime pastebėti, kad šio vaizdo klipo autoriai pasielgė negarbingai, nes prieš gaudami geranorišką sutikimą filmuoti mūsų bažnyčioje, užtikrino atsakingus asmenis, kad filmavimo metu bus išlaikyta derama pagarba šventovės erdvei. Deja, tai nebuvo padaryta. Nei parapijos klebonas, nei jo atstovai su klipo scenarijumi, turiniu ir galutiniu rezultatu nebuvo supažindinti.

Meldžiame, kad Viešpats atleistų visiems šio incidento dalyviams. Tegul klaidos tampa proga taisytis“, – rašoma parapijos žinutėje.

Portalui Žmonės.lt susisiekus su parapijos klebonu Kęstučiu Balčiūnu, šis sakė, kad išvykęs klipą liko šokiruotas.

„Mums parekomendavo draugas juos, sakė, pafilmuos keletą scenų ir viskas. Mes nei turinio, nieko nežinojome – pafilmuos, tai pafilmuos. Jie nei parodė, nei pasakė, ką ten filmuos, mus „išdūrė“. Va, imk ir pasitikėk jaunimu...Taip ir gavosi toks negerumas.

Šoką pats patyriau. Bet turime gerą pamoką, kad jei nori pas mus filmuoti, turi konkrečiai pasakyti, ką filmuos, ką darys“, – kalbėjo dvasininkas.

Stopkadras/Kadras iš „Flying Saucer Gang“ klipo „Kultūra“
Stopkadras/Kadras iš „Flying Saucer Gang“ klipo „Kultūra“

Portalas Žmonės.lt dėl komentaro susisiekė ir su grupės „Flying Saucer Gang“ lyderiu Remigijumi Daškevičiumi-Remiu. Šis aiškino, kad religijos ir tikinčiųjų jausmų įžeisti nenorėjo.

„Tai, ką perteikėme klipe, nebuvo nukreipta prieš religiją, o atvirkščiai – mes vienijame tai, kas įprasta ir įsišakniję mūsų kultūroje, su tuo, kas nauja. Šiuo atveju – džiaugiamės, jog pluoštinės CBD kanapės pagaliau legalios Lietuvoje. Juk kanapės – taip pat Dievo kūrinys“, – teigė R.Daškevičius.

Atlikėjas pridūrė, kad klipe nusifilmavusios merginos buvo aprengtos skoningai ir vulgarumu nebuvo siekta sukelti neigiamos reakcijos: „Pavyzdžiui, dekoltė yra visiškai įprastas kasdienės moterų aprangos elementas XXI amžiuje, o bažnyčioje juk išskėstomis rankomis yra laukiami visi. Ar ne? Niekas nevyko savavališkai, filmavimui leidimas buvo gautas, o meno kūrimas yra meno kūrimas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis