Prieš trejus metus, atidarydama studiją „Mas 924“, dizainerė pakvietė savo kūrybos gerbėjus ir draugus į pirmąjį pasimatymą, kuriam puikiai pavykus, ji madas Lietuvoje diktuoja iki šiol sėkmingai.
Ketvirtadienio vakarą M.Kazakevčiūtė-Kriščiūnienė pakvietė į dar vieną pasimatymą – tik šįkart pristatė žiemos ir juvelyrikos kolekciją „Pasimatymas“.
Susidomėjusių čia buvo apstu – atvyko Ieva Stasiulevičiūtė, Simona Burbaitė, Laura Vagonė, Milita Daikerytė, Lukas Gricius, Karolina Meschino ir Jonas Misevčius bei daugelis kitų.
Dar prieš renginį su 15min kalbėjusi Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė prisipažino – visus tris mėnesius kurdama naujuosius produktus, labai nekantravo, bet kartu ir beprotiškai bijojo. Striukes ji kūrė pirmąjį kartą.
„Aišku, jaudinuosi. Visada jaudinuosi, net kolekciją kurdama jaudindavausi kiekvieną dieną. Bet manau, kad jaudulys mus varo į priekį. Tai – dalis kūrybos proceso. Jaudulys malonus. O šiandien ypatingas – kaip per pirmą pasimatymą“, – šypsojosi dizainerė.
Anot dizainerės, kurdama kolekciją įkvėpimo ji sėmėsi iš laukinių kačių grakštumo, nevaržomos jų laisvės, kūno grakštumo bei elegancijos.
„Man žiema visuomet asocijuojasi su kailiu. Jis ne tik šildo, bet ir suteikia elegancijos, puošnumo, prabangos. Striukės – skirtos aktyviam laisvalaikiui, savaitgalio išvykoms į gamtą ar tiesiog derinamos prie laisvesnio stiliaus rūbų. Paltai – elegantiškesnės aprangos pasirinkimui“, – kalbėjo M.Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė.
Kolekcijos pristatymo vietą ji pasirinko parduotuvę „Salt“ – tai jai ir vyrui Jonui Kriščiūnui priklausanti parduotuvė.
„Salt“ ir „Mas 924“ yra kaip brolis ir sesuo. Mes propaguojame mados ir gatvės stiliaus flirtą. O naujoji mano kolekcija būtent tą ir darys – mes „miksuojame“ prabangą ir gatvės madą. Pavyzdžiui, čia bus galima rasti sportinio stiliaus „bomberius“ su kailinėmis rankovėmis arba sidabrines apyrankes su deimantais“, – pasakojo ji.
Tiesa, papuošalai – naujasis Monikos projektas. Dizainerė sako ilgai galvojusi, kokią juvelyriką gali nešioti jos kolekciją dėvinčio moterys.
„Šią svajonę įgyvendinome kartu su brangakmenių eksperte Jogile Lapuchinaite-Barauskiene. Juvelyrikos kolekcija vadinasi „Stoned“ („Apsvaigęs“). Visa tai atitinka madoje dominuojančią klasiką, bet apsvaigusią.
Man pačiai užtenka turėti keletą apyrankių, kurios man mielos ir kokybiškos. Juk kokybišką gaminį galima nešioti iš kartos į kartą, nesvarbu, ar tai paltas, ar apyrankė. Tad, žiūrint į ilgalaikiškumo perspektyvą, mano kolekcija paremta visuomet madinga klasika, tačiau šiek tiek įmaišyta ir tam tikro prieskonio. Visi mano kurti paltai bei striukės yra klasika su aistros prieskoniu, gal todėl, kad ir aš tokia esu“, – 15min sakė Monika.
Dizainerė pabrėžė, kad naujoji jos kolekcija yra skirta įvairaus amžiaus moterims. Ji neabejoja, kad spalvomis išsiskiriančią kolekcija rinksis „spalvingos“ asmenybės, tai yra, moterys, kurios nebijo išsiskirti iš pilkos minios, vertina stiliaus laisvę bei individualumą.