Garsiausių influencerių parduotuvės: vienos jų metinė pardavimų apyvarta – daugiau nei 6 mln. eurų

Žymiausių Lietuvos influencerių gyvenimą seka tūkstantinės minios. Vis dėlto tik neblėstančiu populiarumu nuomonės formuotojai mėgautis nežada – nepraleidžia galimybės iš to uždirbti. Tad nieko keisto, kad jie pastaruoju metu vis dažniau ne tik reklamuoja įvairiausias prekes internete, bet ir atidaro savo vardines parduotuves. Kai kurios išties sulaukia didžiulės sėkmės – metinė pardavimų apyvarta siekia milijonus.
Simona Lipnė, Karolina Meschino, Natalija Bunkė ir Viktorija Siegel-Suodaitė
Simona Lipnė, Karolina Meschino, Natalija Bunkė ir Viktorija Siegel-Suodaitė / BNS Foto nuotr.

Žmonės.lt užsuko į portalą rekvizitai.lt, kur pagal pateiktą informaciją, bandė išsiaiškinti, kurios Lietuvos influencerės, atidariusios vardinę parduotuvę, metinės parduotuvės pajamos didžiausios.

Populiariausia Lietuvos influencerė Karolina Meschino prieš dvejus su puse metų pristatė savo prekinį ženklą „By Karolina Meschino“. 2020-aisiais įsteigtai mažajai bendrijai vadovauja Karolinos mama Asta Naumenko Meschino. Kaip skelbiama portale rekvizitai.lt, mažosios bendrijos „By Karolina Meschino“ metinės pardavimų pajamos 2021 m. buvo 470 474 eurų, o grynasis pelnas – 113 893 eurų.

„Instagram“ nuotr./Karolina Meschino
„Instagram“ nuotr./Karolina Meschino

Nuomonės formuotoja Simona Lipnė kartu su vyru Mindaugu prieš dvejus metus ir vienuolika mėnesių įkūrė mažąją bendriją „Simitri LT“.

S.Lipnės ir jos sutuoktinio įsteigtos įmonės 2021 metų metinė pardavimų apyvarta siekė 2 319 458 mln. eurų, o grynas pelnas buvo 213 584 eurų.

Gretos Skaraitienės / 15min nuotr./Simona Lipnė
Gretos Skaraitienės / 15min nuotr./Simona Lipnė

Dainininkės Natalijos Bunkės prieš trejus metus įkurtos uždarosios akcinės bendrovės „POP Diva“, kurios direktorius yra atlikėjos vyras Edgaras Eidėjus, 2021 m. metinė pardavimų apyvarta siekė 1 058 923 eurų, o grynas pelnas – 169 363 eurų.

LNK nuotr./Natalija Bunkė
LNK nuotr./Natalija Bunkė

Vis dėlto visas žinomas moteris, kurios turi vardines parduotuves, savo sėkme gerokai pranoksta nuomonės formuotoja Viktorija Siegel-Suodaitė.

Viktorija Siegel-Suodaitė
Viktorija Siegel-Suodaitė

Viktorija prieš dvejus metus ir septynis mėnesius įkūrė mažąją bendriją „Shopbysiegel.com“. 2021 metais šios įmonės metinė pardavimų apyvarta siekė net 6 861 564 eurų, o grynas pelnas – 1 370 875 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis