Žmonės.lt užsuko į portalą rekvizitai.lt, kur pagal pateiktą informaciją, bandė išsiaiškinti, kurios Lietuvos influencerės, atidariusios vardinę parduotuvę, metinės parduotuvės pajamos didžiausios.
Populiariausia Lietuvos influencerė Karolina Meschino prieš dvejus su puse metų pristatė savo prekinį ženklą „By Karolina Meschino“. 2020-aisiais įsteigtai mažajai bendrijai vadovauja Karolinos mama Asta Naumenko Meschino. Kaip skelbiama portale rekvizitai.lt, mažosios bendrijos „By Karolina Meschino“ metinės pardavimų pajamos 2021 m. buvo 470 474 eurų, o grynasis pelnas – 113 893 eurų.
Nuomonės formuotoja Simona Lipnė kartu su vyru Mindaugu prieš dvejus metus ir vienuolika mėnesių įkūrė mažąją bendriją „Simitri LT“.
S.Lipnės ir jos sutuoktinio įsteigtos įmonės 2021 metų metinė pardavimų apyvarta siekė 2 319 458 mln. eurų, o grynas pelnas buvo 213 584 eurų.
Dainininkės Natalijos Bunkės prieš trejus metus įkurtos uždarosios akcinės bendrovės „POP Diva“, kurios direktorius yra atlikėjos vyras Edgaras Eidėjus, 2021 m. metinė pardavimų apyvarta siekė 1 058 923 eurų, o grynas pelnas – 169 363 eurų.
Vis dėlto visas žinomas moteris, kurios turi vardines parduotuves, savo sėkme gerokai pranoksta nuomonės formuotoja Viktorija Siegel-Suodaitė.
Viktorija prieš dvejus metus ir septynis mėnesius įkūrė mažąją bendriją „Shopbysiegel.com“. 2021 metais šios įmonės metinė pardavimų apyvarta siekė net 6 861 564 eurų, o grynas pelnas – 1 370 875 eurų.