Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Garsioji mados tinklaraštininkė Anna dello Russo įspėja: „Svarbiausia moters kūno vieta – pilvas“

Prie Bergognonės mados teatro, kuriame įvyko „Emporio Armani“ pristatymas, – minia žmonių. Fotografai apgulę vieną stilingiausių Milano mados savaitės moterų – Japonijos „Vogue“ mados redaktorę Anna dello Russo (51). Tai labiausiai italų ir užsienio žiniasklaidos medžiojama moteris. Anna dello Russo – garsiausia mados tinklaraštininkė pasaulyje. Suformuluoti kitos vasaros moters įvaizdžio koncepciją – jos duona.
Anna dello Russo
Anna dello Russo / Jurgos Jurkevičienės nuotr.

Apie tai, kokia bus ateinančiais metais moteris, koks jos vaidmuo visuomenėje, Žmonės.lt pasiteiravo mados tinklaraštininkės.

Anna dello Russo
Anna dello Russo/ Scanpix nuotr.

– Ant podiumo matėme įvairių kolekcijų. Ar kitąmet bus madingas agresyvios, ar romantiškos moters įvaizdis?

– Ir vienas, ir kitas. Arba nei vienas, nei kitas. Tiesiog kiekviena moteris privalės būti disciplinuota, tvirta, neleis sau nė minutei atsipalaiduoti. Aišku viena, ji pasitikės savimi.

– Daug šįmet kalbama apie moters krūtinę dengiančią liemenėlę. Liemenėlė tampa beveik viršutiniu drabužiu? Ką apie tai galvojate? Kodėl ji tokia svarbi?

– Krūtinė svarbi, bet dar svarbesnis moters pilvas. Jis ir išryškins gražią krūtinę. Viena nuo kito neatsiejama. Pilvas  privalės būti raumeningas, ištreniruotas, kad net vyrams kiltų pavydas.

– O kaip moteris išlavins tokius pilvo raumenis?

– Kasdien užsispyrusiai sportuodama. Tai nebus paprasta. Bet būtent raumenys užtikrins, kad ji galės bet kada atremti smūgį. Tad aš už pilvą – tvirtą, įdegusį, ir, žinoma, apnuogintą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?