Garsūs tėveliai susitiko smėlio dėžėje (nuotraukos)

Penktadienio vakarą į Vilniaus Sereikiškių parką suvažiavo garsūs tėveliai – TV3 laidų vedėjai, pasiruošę sutvarkyti vaikų žaidimo aikštelę. Kas nešinas kastuvu, o kas – dar sunkiai paeinančiu sūneliu skubėjo prisidėti prie VšĮ „Draugiški šeimai“ akcijos „Tegul vaikai žaidžia!“.
Karolis Sakalauskas ir Rimas Valeikis kasa smėlį.
Karolis Sakalauskas ir Rimas Valeikis kasa smėlį. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Minint tarptautinę šeimos dieną, penktadienį ir šeštadienį visi tėveliai kviečiami sutvarkyti savo kiemo ar miesto smėlio dėžę. Pirmieji tai padarė televizijos laidų vedėjai Rimas Valeikis, Džiugas Siaurusaitis ir Karolis Sakalauskas, o šiems vyrams vadovavo Gabija Vitkevičiūtė.

Į Sereikiškių parką R.Valeikis atėjo rimtai nusiteikęs – apie tai bylojo į petį atremtas kastuvas, šalia žingsniuojantis sūnus Paulius ir dūkstantis šeimos šuo Juozukas. Būtent laidos „Paparacai“ vedėjas pirmasis ėmėsi darbo, kasė seną smėlį ir juokavo, kad tuoj atkas žemutinės pilies pamatus.

Netikėtai smėlio dėžėje atradus seną žaislą – labiausiai apsidžiaugė D. Siaurusaitis, kuris parke dirbo su sūnumi Roku. Aktorius juokavo, kad tai – netikėtas senovinis radinys ir jį nuvalė specialiu šepečiu.

Tuo tarpu serialo „Broliai“, laidų „Dzin“ ir „Puikusis šou“ aktorius K. Sakalauskas darbuotis atėjo su žmona Jolanta, besilaukiančia antrojo bendro jų vaikelio, bei mažuoju sūneliu Ajumi. Būtent šiam mažyliui teko pirmajam išbandyti naujai supiltą smėlį, kuo berniukas akivaizdžiai liko patenkintas. Po kelių akimirkų atnaujinta smėlio dėžė buvo pilnutėlė vaikų ir garsūs tėveliai galėjo atsipūsti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis