Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Gatvės muzikos diena siunčia pasauliui žinutę – „Karui NE“

Įvykiai Ukrainoje atkreipė visų dėmesį ir padažnino baisius sapnus apie karą. Tačiau baisėtis – mažiausiai ką galime padaryti. Nes veiksmas vyksta XXI amžiuje, o visuomenė – kaip niekad išsilavinusi ir įgali. Reikia apie tai kalbėti, o dar geriau – groti.
Gatvės muzikos dienos plakatai
Gatvės muzikos dienos plakatai / Tado Černiausko nuotr.

„Pamanėme, kad kasmetė ir vis naujus Lietuvos bei pasaulio miestus užkrečianti Gatvės muzikos diena yra puiki platforma priminti apie muzikos galią. Istorinė patirtis sako, kad muzika karuose – veiksminga. Ji atlieka visuomenės klijų funkciją“, – idėjos autorės papuošalų dizainerė Deimantė Litvinaitė ir reklamos tekstų bei idėjų kūrėja Aistė Jūrė.

Jos susitiko su Gatvės muzikos dienos organizatoriumi Andriumi Mamontovu ir pažadėjo padovanoti šiam renginiui plakatus, kurie neignoruotų karo temos, o atvirkščiai – primintų, jog visi mes siekiame taikos. Andriui buvo artima ši idėja, todėl jis aktyviai įsitraukė į kūrybinį procesą. Sukurti ginklus, pavirtusius į muzikos instrumentus, moterys pakvietė fotografinių manipuliacijų virtuozą Tadą Černiauską, kurio V.van Gogo portretas atvipino žandikaulį maždaug pusei pasaulio.

„Mūsų koloboracijos rezultatas – šiųmetiniai Tarptautinės Gatvės muzikos dienos plakatai. Pasirinkome ne lietuvišką, o tarptautinį šūkį, nes kartu su renginio organizatoriais plakatus laisvam naudojimui įteiksime ir kitoms Gatvės muzikos dieną skelbiančioms šalims“, – sakė idėjos autorės.

Tado Černiausko nuotr./Gatvės muzikos dienos plakatai
Tado Černiausko nuotr./Gatvės muzikos dienos plakatai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos