Tad peršasi dvi galimos išvados: arba šis vyriškis mėgsta kiek skandalingas, dviprasmiškas reikšmes turinčias detales, arba jis priklauso mados vartotojų grupei, savo išvaizda besistengiančiai perteikti kokias nors socialines ar politines pažiūras.
Mados produkcija jau seniai naudojama įvairioms gilesnę prasmę turinčioms idėjoms populiarinti – dažnai tam tikslui pasitelkiami marškinėlių piešiniai ar ant jų besipuikuojančios skambios frazės.
Be to, galima prisiminti ir socialinės reklaminės kampanijos pavyzdį – „United Colors of Benetton“ simboliu tapusią įvairiausių rasių bendrystę, palaikančią rasinę lygybę.
Grįžtant prie šiandienos stilingojo įvaizdžio, noriu pasidžiaugti ir ryškiaspalve švarko fantazija, virtusia dar vienu svarbiu viso įvaizdžio akcentu.
Švarkai dažniausiai būna vieni iš ilgaamžiškiausių mūsų drabužinės elementų, tad ką daryti, kad jie nepabostų?
Būtent keisdami įvairias švarko kišenėlę puošiančias „nosinaites“ galite kaskart atnaujinti savo įvaizdį, o ir tas pats švarkas visada atrodys stilingai, bet vis kitaip!
Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė
Visi rubrikos „Gatvės stilius“ herojai – šioje galerijoje: