Gatvės stilius: kailinių mados evoliucija

Mados pasaulis neretai sulaukia kontroversiškų vertinimų. Vieni baisisi pernelyg įsitvirtinusiu lieknų merginų kultu, vyraujančia aršia konkurencija. Kiti protestuoja siekdami apginti greitosios mados koncernų išnaudojamas, nežmoniškomis sąlygomis trečiosiose šalyse įrengtuose fabrikuose dirbančias moteris ir vaikus. O treti vis kovoja su amžinai jautria, bet vis atsinaujinančia gyvūnų kailių tendencija.
Gatvės stilius
Gatvės stilius / Marijos Palaikytės nuotr.

Tačiau, matyt, nėra nepakeičiamų dalykų ar vienvaldžių taisyklių ir galiausiai mados pasaulio atstovams teko atkreipti dėmesį į masinius priekaištus.

Nors šiemet ir vėl stebime kailinių populiarumo apraiškas, mados kūrėjai skatina rinktis akį rėžiančius, įvairiausiomis spalvomis margintų dirbtinių kailių variantus – taip lyg akivaizdžiai pabrėždami šių audinių nenatūralią prigimtį.

Visgi, nors pirmas žingsnis solidarumo link ir buvo žengtas, žalieji išreiškė didį nerimą, kad šiemet pristatytos masyvių, sintetinių kailinių idėjos tarp atsainių vartotojų gali pasireikšti tikrų kailių troškimu.

Taigi, ir šiai tendencijai teko itin greit adaptuotis... Štai taip didingų kailinių mada evoliucionavo arba, kitaip tariant, susitraukė iki šiltų, ryškiaspalvių dirbtinio kailio šalikų, originalių apykaklių bei stilingų kailiukais puoštų vėrinių.

Tad, jei ieškote kokio nors itin madingo šaltojo sezono aksesuaro, kaip ir šiandienos nuotraukos herojė, atkreipkite dėmesį į kailines detales: ypatingai į tas, kurios jaukiai, o svarbiausia – funkcionaliai glaudžiasi prie kaklo.

Būkime stilingi ir madingi – bet ne kitų, ne gamtos sąskaita!

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Visi ankstesni rubrikos „Gatvės stilius“ herojai – šioje galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis