Gatvės stilius: laisvalaikio apranga ir kaukolės simbolika

Šiandienos stilingasis, sutiktas Vilniaus senamiestyje, puikiai perteikia neįpareigojantį, jaunatvišką požiūrį į madą. Įdomu, bet būtent tokie mados vartotojai dažnai net netyčiomis savo įvaizdžiui pritaiko išties aktualias mados tendencijas!
Gatvės stilius Vilniuje
Gatvės stilius Vilniuje / Marijos Palaikytės nuotr.

Daugiausiai dėmesio norėčiau skirti pagirtinai optimistiškai nusiteikusio nuotraukos herojaus marškinėliams – ypač akcentuojant stilizuotą kaukolės simboliką.

Mirties, mistikos ir religinė simbolika nepailstančiai žavi ir tikiu, kad visados žavės tiek mados kūrėjus, tiek mados mylėtojus… Tokia jau ta žmogiška prigimtis – noras būti nustebintu, žinoti daugiau apie tai, ko nesuprantame ir t.t.

Dažnas net per daug nesusimąsto, kokios prigimties piešiniai puošia mėgstamus apdarus ir tuo labiau, kodėl jie mums taip patinka.

Kaukolės simbolikos madoje apraiškų būta ir anksčiau, bet dažniausiai tai buvo būdas perteikti tam tikrų socialinių/idėjinių žmonių grupių išskirtinumą, pamatines idėjas ir požiūrį į aplinką.

Bet man įdomiausia buvo stebėti lemtingą procesą, kai būtent po amžinojo mados novatoriaus Alexander McQueen mirties jo taip mėgtas mistifikuotas kaukolės simbolis pasiekė globalaus masto mases.

Ir štai vieno neeilinio žmogaus dėka, kaukolės nusidažė įvairiausiomis spalvomis ir tapo trokštamos bei, svarbiausia, prieinamos visiems. Juk dažnas matėte net ir savo miesto gatvėmis žingsniuojančias išdidžias paneles ar vaikinus, pasidabinusius kaukolėmis išmargintais, A.McQueen stilistikos įkvėptais šalikais ar kitais aksesuarais.

Mada yra neišvengiama!

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis