Gatvės stilius: merginos ir rokenrolas

Šiandienos stilingąją maištininkę būtų galima apibūdinti kaip išties drąsaus požiūrio į savo kūno dekoravimą bei madą ambasadorę. Tačiau daugiausiai dėmesio visgi norėčiau skirti ne „kukliems“ jos odos piešiniams, bet akivaizdžiai kontrastuojantiems, tiesiog „nekaltojo prasidėjimo“ tyrumu alsuojantiems, apdarams.
Gatvės stilius
Gatvės stilius / Marijos Palaikytės nuotr.

Būtent toks dvilypis įvaizdis, kai siekiant išskirtinumo pasitelkiama pavyzdžiui, agresyvokų tatuiruočių, šukuosenų ar auskarų derinimą su kukliais, romantiškais drabužiais, puikiai atspindi nūdienos moderniąsias „mix and match“ tendencijas – kai sėkmingas kraštutinumų derinimas laikomas stilingumo sinonimu.

Kalbant apie konkretų šiandienos nuotraukos herojės drabužių derinį – matome visų šios vasaros madingiausiųjų tendencijų apraiškas. Trumpintos, neretai plačios palaidinės, blauzdų vidurį siekiantys, dar platesni sijonai ir išraiškingieji „metallic“ spalvų batai – išties nepamainomos šios vasaros mados mylėtojų garderobo naujienos!

Deja, tenka pripažinti, kad platėjančio silueto atkartojimas tiek viršutinės, tiek apatinės dalies drabužiuose yra rizikingas.

Nuoširdžiai tikiu, kad tinkamai parinkti apdarai turi magišką galią padėti įvairiausių formų žmonėms atrodyti gražesniems. Tad norint išvengti didžiojo nemalonumo, kai drabužis ne puošia, o darko žmogaus išvaizdą, apvalesnių formų moterims visgi rekomenduočiau romantiškus, platėjančius sijonus derinti su prie kūno labiau priglundančiomis palaidinėmis ar marškinėliais.

Už šelmiškai romantiškas nuotaikas ir širdyje, ir drabužinėje!

Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis