Kadangi mūsų stilingųjų tarpe pagaliau turime ir vieną mažąją mados mylėtoją, šiandien yra pats laikas pakalbėti apie vis aktualesnę vaikišką madą. Žinoma, mažųjų drabužėlių šeimyniniai mainai niekada nepraras savo žavesio bei nepamainomo praktiškumo – visgi akivaizdu, kad būtent vaikų sektorius yra aukštosios mados ateitis!
Prabangos sektorius, tuo pačiu ir garsiausi mados namai, vis labiau orientuojasi į Artimųjų Rytų regioną.
Viena iš šio, gal daug kam ir netikėto, reiškinio priežasčių yra Artimųjų Rytų įtakos augimo fenomenas.
Prabangos sektorius, tuo pačiu ir garsiausi mados namai, vis labiau orientuojasi būtent į šį regioną. O jo kultūra skatina ne tik neregėto masto vartojimą, bet ir tokį patį maksimalistinį požiūrį į vaikų skaičių šeimoje.
Nenutolstant giliai į lyginamuosius tarpkultūrinius antropologinius ir ekonominius pasvarstymus tenka pripažinti, kad net ir amžinai dėl krizės susirūpinusioje Italijoje sambrūzdis prie „Gucci kids“ parduotuvės viršija susidomėjimą suaugusiųjų zona.
O kur dar faktas, kad jau seniai pagrindinis skirtumas tarp suaugusiųjų ir mažųjų mados mylėtojų kolekcijų yra tik dydžių amplitudė...
Bet štai ir čia kartais kyla sumaištis supratus, kad kai kurie dizaineriai, kukliai tariant, šiek tiek iškreiptai vertina moters kūną ir kartais pasiklysta juos supančių manekenų pasaulyje pamiršdami, jog tikrasis potencialus jų produkcijos pirkėjas galbūt didžiuojasi nepalyginamai išraiškingesnėmis kūno proporcijomis.
Pabaigai, noriu palinkėti nuotraukoje įamžintai angeliško grožio mergytei didžiausios sėkmės ir malonių atradimų keliaujant žavinguoju stiliaus atradimų keliu.
Šilčiausi linkėjimai,
Marija Palaikytė