Gian Luca Demarco prisiminė pirmą pasimatymą su žmona Egle: „Likau ir be grybų, ir be vilties“

Internetinėje tinklalaidėje „Radijo ranča“, kurią veda garsūs radijo, televizijos ir renginių vedėjai Mindaugas Stasiulis, Gintas Vaičikauskas ir Saulius Žvirgždas svečiavosi charizmatiškasis italų virtuvės maestro Gian Luca Demarco.
Gian Luca Demarco, Eglė Zdanavičiūtė - Demarco
Gian Luca Demarco, Eglė Zdanavičiūtė - Demarco / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Kalbai pasisukus apie pirmąjį pasimatymą, su tuomet dar būsima žmona Egle, Gian Luca žiūrovams išklojo visą tiesą apie judviejų pažinties pradžią.

„Pirmojo pasimatymo metu, restorane bandžiau paimti ją už rankos, o ji ją tuoj pat atstūmė sakydama, jog nors esu nuostabus žmogus – galime likti tik draugais“, – apie akimirkai sudaužytą širdį atviravo italas.

Tiesa, pažintis tuo nesibaigė ir Gian Lucos netikėtumui jis sulaukė skambučio. „Ji paskambino kitą dieną 7 val. ryto ir pakvietė mane važiuoti grybauti“ – intrigavo Gian Luca.

Gian Luca Demarco
Gian Luca Demarco

Tinklalaidėje „Radio ranča“ žinomas vyras iki smulkmenų atviravo apie kuriozu pasibaigusią kelionę grybauti. Tuosyk Eglė nusivežė pas kitą savo draugą, kuris turėjo du vaikus, o Gian Luca buvo priverstas su jais grybauti. Nors pririnko 2 kibirus grybų, vis dėlto garsusis italas liko ir be grybų ir be vilties: „Sugrįžus iš miško tas vyras pasiėmė abu kibirus grybų sau. Taip likau ir be grybų, ir be merginos“.

„Radijo ranča“
„Radijo ranča“

Kuo baigėsi itališka drama ir grybais kvepiantis antrasis pasimatymas? Kodėl Gian Lucai Italijoje priklauso net 117 000 hektarų žemės ir kokie nuotykiai tykojo linksmojo italo pirmą dieną atvykus į Lietuvą?

Visa tai žiūrėkite naujoje „Radijo rančos“ tinklalaidės dalyje čia:

VIDEO: Radijo Ranča #12 Lietuvai trūksta žvaigždžių skandalų!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis