Pastarieji mėnesiai Gintos gyvenime buvo itin įtempti – nuolatiniai filmavimai, fotosesijos, muzikos įrašai, o pagaliau praėjusią savaitę – viso jos sunkaus darbo pristatymas publikai.
Visuomet apie tarptautinę karjerą svajojusi atlikėja, gyvenusi tarp Šveicarijos, Italijos, Prancūzijos, besimokiusi net naujausius technologijų mokslus Silicio slėnyje (angl. Silicon Valley) San Fransiske, dabar apsistojo Prancūzijoje, kur su bendrovės „Sony Music“ pagalba bandys pavergti pasaulį.
Iki šiol jai taip pat nepriekaištingai sekėsi – Ginta dirbo su tokiomis bendrovėmis kaip Šveicarijos „Universal Music“, karjeros pradžioje – su „Warner Bros“, nusifilmavo viename pirmųjų virtualios realybės klipų, rengė pasirodymus su hologramomis, praėjusiais metais Šveicarijos „Eurovizijos“ atrankoje ji liko antra...
O galiausiai subrendusi kaip asmenybė, kaip moteris, kaip dainininkė, ji tiksliai žino, ko nori, rado savo skambesį ir ja patikėjusią, puikią komandą.
Gintą šiame kelyje lydi režisierius, prodiuseris Aleksandras Brokas, leidžiantis dainininkei neapsikrauti niekuo kitu, o tik koncentruotis į muziką.
„Su Ginta dirbu jau daugybę metų, padedu jai tiek vadybos, tiek klipo kūrimo klausimais. O dabar, jai pasirašius kontraktą su šią pasauline kompanija, mano pagrindinis darbas – strategijų kūrimas. „Sony Music“ suformavo užduotį, kurią padėjau įgyvendinti. Reikėjo surinkti tarptautinę komandą, kuri galėtų nufilmuoti klipą, surinkti žmones fotosesijoms ir taip toliau. Kadangi labai daug darbų, tai atlikėjui reikia žmogaus, kuris padėtų susiorientuoti“, – 15min pasakojo A.Brokas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Režisieriaus Aleksandro Broko žmona Gretė laukiasi pirmagimio
Žinoma, sulaukti tokios bendrovės dėmesio nėra paprasta. Tačiau Gintai padėjo pasaulinėje muzikos rinkoje besisukanti ir Celine Dion išgarsinusi vadybininkė Valerie Michelin.
„Valerie labai aptiko Gintos muzika, kai ją išgirdo. Tada ji perdavė atlikėjos dainas „Sony Music“, kadangi turėjo tiesioginį kontaktą. Jiems taip pat padarė įspūdį, todėl ėmėme bendradarbiauti.
Neeilinis įvykis, kai lietuvė pasirašo sutartį su „Sony Music“ ir išleidžia pirmąjį savo singlą. Kai jie imasi globoti atlikėją, garsina jį visame pasaulyje. Todėl jiems reikalingas produktas, kuris būtų aktualus labai plačiai auditorijai. Jie daug investuoja ir su tuo daug dirba“, – sakė jis.
Pasak jo, Ginta šiuo metu yra beprotiškai laiminga – bendradarbiavimo startas buvo išties puikus. Po intensyvaus darbo, praėjusį antradienį Paryžiuje įvyko jos kūrinio bei klipo „Mais oui mais non“ pristatymas.
„Sony Music“ Gintos muziką priskiria prie savo prekės ženklo „Smart“ – jie prašė, kad jos dainos būtų intelektualesnės, ne visiškas popsas, skirtas masėms.
Įdomu tai, kad muzikos kūrimo, platinimo strategijos, kurios pas mus į Lietuvą atkeliaus tik dar po kelerių metų, kitur jau labai aktyviai naudojamos. Per pristatymą buvo sukviesta apie 50 žmonių, iš kurių kiekvienas turi milijonus sekėjų, čia atvyko vadinamieji „influenceriai“. Pirmą kartą dalyvavau tokioje akcijoje, kai muzika išplatinama per įtakingus socialinių tinklų atstovus. Mes suskaičiavome, kad po pirmo pristatymo buvo milijonas peržiūrų!“ – šypsojosi jis.
Įvertinkite pirmą Gintos ir „Sony Music“ bendrą darbą:
Aišku, tai tik pradžia, tačiau dėl Gintos sėkmės dirba didžiulė komanda.
„Jos daina „Mais oui mais non“ jau išplatinta socialiniuose tinkluose, visose medijose, per visas muzikines platformas. Klipą įdėjo į „Vevo“ kanalą „Youtube“ – o mes juk neturime atlikėjų, kurių muzika ten būtų!
Dabar prasideda didžiulė reklaminė kampanija. Prancūzijoje sudarytas radijo stočių grafikas, kurios kviečia Gintą atlikti savo dainą. Susidomėjimas tik auga“, – džiaugsmo neslėpė prodiuseris.
„Aš buvau nustebęs, per du mėnesius buvo sukurta visa medžiaga apie atlikėją – įrašyta daina, nufilmuotas klipas, o ir reklaminiai vaizdo klipai socialinei medijai. Kadangi visas muzikos pardavimas vyksta per socialinę erdvę, buvo nufilmuota be galo daug įvairiausių Gintą pristatančių trumpų reklaminių klipų, kur dainininkę pristatinėjome iš visų pusių – tiek namuose, tiek mieste, tiek vienoje šalyje, vėliau kitoje, bendraujant su draugais... Dabar pusę metų dieną iš dienos bus platinama nauja medžiaga, kuri padės ją visiems atpažinti ir pažinti“, – sakė jis.
Prodiuseris įsitikinęs, kad Ginta turi visus duomenis tapti pasaulinio lygio atlikėja.
„Ginta yra be galo darbšti, ne kiekvienas lietuvis gali pasigirti tokiu darbštumu ir užsispyrimu. Ji dabar kaip atlikėja dar labiau subrendo, jos muzika pasikeitė, todėl šiandien turi visus šansus užkariauti pasaulinę muzikos rinką.
Beje, juk Valerie užaugino tokią žvaigždę kaip Celine Dion, ji per metus pasiima tik keletą naujų atlikėjų į savo komandą. O šiemet ji pasirinko Gintą, todėl manau, kad tai puikus įrodymas, jog ji verta prasimušti“, – teigė jis.
Pasak A.Broko, prisiliesti prie darbo su tokio masto kompanija, ir jam pačiam buvo labai vertinga patirtis.
„Man tai yra didelė ir nauja patirtis. Labai įdomu, kad sujungiamos kelios šalys: repeticijos vyko Šveicarijoje, klipą filmavome Milane, muziką įrašinėjome Prancūzijoje su jaunais menininkais. Tas globalumas paperka, todėl smagu tokiame projekte dalyvauti. Čia gaunu puikių skaitmeninės rinkodaros pamokų, šiandien pas mus, Lietuvoje, ji tik žengia pirmuosius žingsnius, o Prancūzijoje – jau tikrame įkarštyje“, – 15min pasakojo Aleksandras Brokas.