Asta – itin geidžiamas pramogų pasaulio veidas, su kuriuo bendradarbiauti pageidauja daugelis verslo įmonių, tačiau žavioji stilistė kruopščiai atsirenka, ką reklamuoti ir su kuo sieti savo vardą.
„Kodėl sutikau dirbti su naujuoju restoranu ir baru? Nes man artimas pramogų pasaulis, laisvalaikiu esu socialiai aktyvi. Man patinka gardžiai pavalgyti ir gerai praleisti laiką kokybiškoje aplinkoje“, – sako reklaminiu veidu tapusi Asta.
Moteris jau įsiamžino reklaminėje naujojo restorano ir baro, kuris įsikurs sostinėje, Vilniaus gatvėje, įvaizdinėje fotosesijoje.
Yra suplanuota, kad duris naujoji kokybiško pasilinksminimo vieta atvers dar šįmet, gruodžio mėnesį. Šiuo metu ten vyksta įrengimo darbai, o unikaliu restorano ir baro interjeru rūpinasi daugiau nei 20 žmonių komanda, tarp kurių dizaino meistrai iš Jungtinių Amerikos valstijų, Niujorko bei baldų dizaineriai iš Italijai priklausančios Sicilijos salos. Šiuo metu baigiamas tvirtinti restorano valgiaraštis ir kuriama naktinė programa.
„Kodėl pasirinkome Astą kaip reklaminį veidą? Nes ji tobulai gali perteikti ir mūsų koncepciją – kokybiškų ir gerų pramogų. „Wallstreet avenue“ bus išskirtinis interjeras, siūlysime itin kokybišką maistą, gardžius gėrimus, o vakarais ir puikias naktines pramogas, kuriomis rūpinsis pramogų pasaulio specialistai“, – sako naujojo restobaro savininkai.
Beje, ateityje planuojama ir daugiau reklaminių projektų kartu su A.Valentaite. Moteris bus viena pirmųjų, kuri Lietuvoje paragaus išskirtinio patiekalo, – jį vėliau skanauti galės visi norintieji, nes valgis bus įtrauktas į restorano valgiaraštį.
Primename, kad įvaizdinėje fotosesijoje, vykusioje prieš kelias savaites, Asta pasipuošė itin efektingai, o jos drabužiai vėliau buvo aptarinėjami pramogų pasauliu besidominčių žmonių. A.Valentaitė filmavimo ir fotosesijos metu vilkėjo Christian Dior mados namų lateksines kelnes iš pačios naujausios kolekcijos. Šalia šių bordo spalvos kelnių priderino prabangius aukštakulnius ir iš „Givenchy“ mados namų dovanų gautą kailinę liemenę.