Gretė Brokienė pakvietė į kitokią pilateso treniruotę: žinomos moterys mėgavosi šampanu ir kruasanais

Pilateso mokytoja ir sveikos gyvensenos entuziastė Gretė Brokienė ir toliau moteris skatina gyventi judesio ritmu, kas mėnesį jas sukviesdama vis į kitą netikėtą vietą pasimankštinti. Šįsyk pilateso aistruolės ne tik sportavo, bet ir degustavo šampaną, klausėsi įdomių savo srities profesionalų pasakojimų apie mados tvarumą ir kosmetikos naudojimą.

Mitybos specialistė G.Brokienė pilateso metodą pati atrado kaip vaistą nuo emocinių išgyvenimų, gimus antram vaikui. Iš pradžių sertifikuota pilateso mokytoja ji tapo dėl savęs, o galiausiai nusprendė su šia technika supažindinti ir kitus. Taip gimė idėja apie pilateso užsiėmimus, apjungiant juos su mentorystės idėjomis.

Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė
Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė

Savo ištikimiausias gerbėjas Gretė šį kartą subūrė „Dūmų fabrike“. Dviejų vaikų mama įsitikinusi, kad pilateso pratimai kiekvieną atveda į kūno ir proto bendrystę, įkvepia save mylėti ir pripildyti sielą pačių gyviausių emocijų.

„Nustebsite pajutę, kokie plastiški ir magiški gali būti jūsų kūnai, jau po pusvalandžio raumenų tempimo treniruotės ir visiško atsipalaidavimo. Labai džiaugiuosi čia susirinkusia moteriška kompanija. Absoliučiai visuose #pilatesKitur renginiuose neplanuotai susitinka draugės, pažįstamos, gimsta naujos pažintys ir naujos galimybės“, – pasidžiaugė G.Brokienė.

Prieš mankštą moterys paniro į grožio pasaulį, apie kurio subtilybes papasakojo kosmetikos fabriko bendraturtė Justė Pinkevičienė. Verslininkė atskleidė, kaip susidraugauti su grožio disciplina, ir ko iš tiesų tikėtis iš kosmetikos priemonių naudojimo.

Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė
Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė

Po aktyvios treniruotės moterys mėgavosi minkštučiais kruasanais, kava, saldainiais ir specialiai renginiui atrinktu šampanu, apie kurį visoms papasakojo Gretės mama, šalyje garsi šampano žinovė Jolanta Smičienė.

Kadangi tvarus ir sveikesnis gyvenimo būdas dabar lydi kone kiekvieną, stilistė Irina Sinė pravedė edukacinę paskaitą apie tvarumą madoje ir asmeninę stiliaus kapsulę. Dalyvės čia pat turėjo puikią progą pasimatuoti naujų arba dėvėtų, premium kategorijos drabužių ir aksesuarų, iš antrų rankų platformos „Karuselle“.

Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė
Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė

„Kartą esu pasakiusi, kad sąmoningumas – pamatinė vertybė, o tvarus gyvenimo būdas tampa tokia pat klasika, kaip maža juoda suknelė spintoje. Mada labiausiai kenkia aplinkai tuomet, kai perkame drabužius impulsyviai ir neapgalvotai. Ilgus metus juos kaupiame savo spintoje ir galiausiai išmetame. Trokštantis kurti tvarumą ir asmeniniame stiliuje, kiekvienas turėtume atsisukti į save ir išsiugdyti tinkamus įpročius“, – patikina I.Sinė.

Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė
Diana Ko Photography nuotr./Gretės Brokienės pilateso, mados ir skonių popietė

Pačiai G.Brokienei smagiausia #pilatesKitur dalis – moterų reakcijos. „Ne paslaptis, kad skirtingas temas apjungiantis renginio konceptas visų pirma yra šventė joms. Mes ten ne tik unikalesnėje lokacijoje ant sportinio kilimėlio kilnojame kojas, tačiau ir visuomet išgirstame įkvepiančių moterų pasakojimų įvairiomis aktualiomis temomis. Sykį klausėmės kaip teisingai įvertinti deimantų kokybę, inicijavome diskusiją apie intymius moterų pojūčius, kaip vystyti nuosavo prekių ženklo kūrimą, o šią popietę skyrėm grožiui, madai ir burbuliukams. O kur dar vertingos dovanėlės... Moterų šypsenos ir padėkos mane pačią motyvuoja judėti pirmyn ir kaskart sugalvoti vis įdomesnių edukacijų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis