Gytis Ivanauskas į sceną lips su gipsuota koja

Šokėjui, aktoriui, režisieriui bei choreografui Gyčiui Ivanauskui praėjęs savaitgalis buvo ne itin sėkmingas. Pasirodymo metu patirta trauma pakoregavo žinomo menininko planus bei gastrolių grafiką.
Gytis Ivanauskas
Gytis Ivanauskas / „Domino“ teatro nuotr.

Atlikdamas savo partiją šiuolaikinio baleto motyvais paremtame kamerinio šokio spektaklyje „Paukščiai“, Gytis neteisingai pastatė koją, taip patempdamas raiščius. Po spektaklio G.Ivanausko koja buvo sugipsuota.

Ši trauma pakoregavo ir „Domino“ teatro repertuarą. Balandžio 6 d. Panevėžio J.Miltinio dramos teatre turėjęs vykti spektaklis „Striptizo ereliai“ perkeliamas į gegužės 6 dieną.

Vietoje balandžio 11 d. Vilniuje turėjusio vykti spektaklio „Striptizo ereliai“ bus rodomas spektaklis „Apie ką kalba vyrai?“. G.Ivanausko gerbėjai neturėtų nusiminti, nes šiame spektaklyje aktorius vaidins, o į sceną lips sugipsuota koja.

Visi bilietai, kurie buvo nupirkti į anksčiau suplanuotus spektaklius, galioja ir naujai paskelbtiems. Norintieji gražinti bilietus, tai gali padaryti iki balandžio 16 dienos. Šiuo metu G.Ivanauskas gastroliuoja su spektakliu „Apie ką kalba vyrai?“. Matę šį spektaklį žino, kad ir jo metu Gytis taip pat šoka. Šokį jis atlieka kartu su kolega Sakalu Uždaviniu. Dėl sugipsuotos kojos visas spektaklyje vaidinantis aktorių ketvertas (G.Ivanauskas, S.Uždavinys, Juozas Gaižauskas ir Dalius Skamarakas) surengė skubias papildomas repeticijas, kurių metu kilo daug šmaikščių idėjų, kaip pakeisti buvusius šokio žingsnelius.

„Kad ir sugipsuota koja, aš vis tiek geriau sušoksiu nei Sakalas Uždavinys“, – juokavo G.Ivanauskas. „Apie ką kalba vyrai?“ – provokuojanti, juokinga, tobulai tikroviška komedija. Tai puiki proga vyrams pamatyti, kaip jie atrodo iš šono, o moterims pagaliau sužinoti apie ką gi iš tiesų galvoja jų vyrai!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis