„Hermes“ diržu pasigyręs K.Murauskas sulaukė kritikos strėlių: po kaltinimų klastote – jo reakcija

Plaukų stilistas Karolis Murauskas papuolė į nepavydėtiną situaciją. Socialiniuose tinkluose pademonstravęs naują aksesuarą, žinomas vyras sulaukė galybės kritikos. Pasirodo, naujasis jo diržas gali būti garsaus prekės ženklo padirbinys. Apie nemalonią patirtį K.Murauskas prakalbo portalui Žmonės.lt ir atskleidė, kas iš tiesų nutiko.
Karolis Murauskas
Karolis Murauskas / Pauliaus Peleckio, asmeninio archyvo nuotr.

Pirmadienio vakarą socialiniame tinkle „Facebook“ žinomas plaukų stilistas pasidalijo gauta dovana. Jis teigė, kad jo aksesuarų kolekciją papildė naujas „Hermes“ prekės ženklo diržas.

„Seniai lauktas mano siuntinukas. Nuostabus HERMES diržas. Seniai tokio norėjau ir štai jis jau mano rankose. Palietus jį akivaizdžiai juntama aukščiausia kokybė. Tad noriu pasidalinti, kur jį galite įsigyti“, – rašė K.Murauskas ir paviešino parduotuvės svetainės nuorodą ir pavadinimą.

Soc. tinklų nuotr./Karolio Murausko įrašas
Karolio Murausko įrašas / Soc. tinklų nuotr.

Tiesa, gerbėjai jo pirkiniu džiaugtis nesuskubo. Priešingai, atsirado kritikuojančių ir teigiančių, kad tai nėra tikras „Hermes“ diržas, o tik jo klastotė.

Sulaukęs kritikos audros, įrašą ir nuotraukas plaukų stilistas ištrynė.

Portalui Žmonės.lt pasiteiravus, kas iš tiesų nutiko, K.Murauskas pakomentavo nemalonią situaciją.

„Socialiniuose tinkluose pasidalinau gautos dovanos nuotrauka. Tai nėra mano pirkinys. Apie jo kilmę ir gamintojus reikėtų teirautis dovanos teikėjų. Kadangi nesu profesionalus produktų vertitojas, turintis specialų išsilavinimą ir teisę bei kompetenciją skleisti argumentuotą nuomonę, nuo platesnių komentarų susilaikysiu“, – Žmonės.lt sakė K.Murauskas.

Soc. tinklų nuotr./Galimos klastotės
Galimos klastotės / Soc. tinklų nuotr.
Soc. tinklų nuotr./Galimos klastotės
Galimos klastotės / Soc. tinklų nuotr.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?