I.Bernotaitytei atstovaujanti agentūra už reklamą prisiima kaltę, nors „Burger King“ problemų irgi netrūko

Po skandalo dėl „Burger King“ ir Lietuvos nuomonės formuotojų neatsakingos reklamos pandemijos metu pasisakė tylos siena kurį laiką užsivėrusi Iglei Bernotaitytei atstovaujanti agentūra. Išsamesnių klausimų sulaukė ir savą kaltę atmetusio restorano vadovai.
„Burger King“, Iglė Bernotaitytė, Karolina Meschino
„Burger King“, Iglė Bernotaitytė, Karolina Meschino / 15min, asmeninio albumo nuotr.

Praėjusį savaitgalį socialinių tinklų žvaigždės Karolina Meschino ir Iglė Bernotaitytė sulaukė daugybės savo sekėjų, žinomų žmonių bei internautų kritikos dėl neapdairiai reklamuoto „Burger King“ restorano.

Karolina instagrame su sekėjais pasidalijo reklaminiu skelbimu – siūlė paragauti „Burger King“ maisto. Tiesa, mergina ir pati apsilankė neseniai atsidariusiame restorane, tačiau, pamačiusi šalia jo nusidriekusias eiles, užsisakė maisto, vėliau nuskubėjo į draugo automobilį.

Tuo tarpu Iglė Bernotaitytė pasidalijo įrašu, kuriame sekėjams siūlė „nuvaryti paragauti“, taip pasiūliusi tiesiogiai apsilankyti „Akropolyje“. Šis įrašas vėliau buvo pašalintas, liko tik reklama, kurioje siūloma maistą iš „Burger King“ užsisakyti į namus.

Karolina dar tą patį vakarą pripažino padariusi klaidą, tačiau internautai vis tiek rašė neapykantos žinutes, liko nesupratę jos poelgio. Pirmadienio vakarą ji pasidalijo dar vienu vaizdo įrašu, kuriame tvirtino, kad internete paskleista informacija nėra visiškai teisinga. Iglė, priešingai, užsivėrusi tylos siena ir žiniasklaidai nieko nekomentavo.

Savaitgalį apie kilusį šurmulį pasisakė „Tallink Grupp“ komunikacijos vadovė Katri Linkiesa, teigdama, kad nuomonės formuotojams buvo aiškiai pasakyta – reklamuoti tik galimybę maistą užsisakyti į namus.

„Atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas.“

Nuomonės formuotojos turėjo reklamuoti maisto užsisakymo į namus galimybę, bet jos nebuvo

Po šio viešo komentaro 15min dar kartą kreipėsi į „Tallink Grupp“ komunikacijos vadovę Katri Link su klausimu, kodėl „Burger King“ reklamai buvo pasirinktos būtent šios nuomonės formuotojos, kokios buvo reklamos sąlygos bei kodėl įvyko toks nesusikalbėjimas tarp jų ir tarptautinio greitojo maisto restorano atstovų.

„Burger King“ atidarymo Lietuvoje reklamai tinkamų influencerių ieškojome bendradarbiaudami su vietine medijos agentūra. Buvo duota trumpa suvestinė pareklamuoti „Burger King“ ir restorano pristatymo į namus paslaugą“, – 15min kartojo Katri Link.

Tačiau, net jei ir būtų pareklamavusios galimybę „Burger King“ maistą užsisakyti į namus, Karolinos bei Iglės sekėjams vargu ar būtų pavykę tai padaryti. Tą patį savaitgalį internete pasipylė žmonių pasipiktinimai, pasirodo, platformose neveikė šis restoranas, kurio maistą komunikacijos atstovai taip primygtinai sakė siūlantys užsisakyti tik į namus.

Kaip tuomet, anot „Burger King“ atstovų, turėjo elgtis nuomonės formuotojos, net jei ir būtų reklamavusios maisto užsisakymo į namus galimybę? Tikslaus atsakymo į šį klausimą Katri Link nepateikė.

„Reakcija ir susidomėjimas „Burger King“ buvo pribloškiantis ir gerokai didesnis, nei tikėtasi. Taigi, nuo pat atidarymo pradžios su sunkumais ir darbo krūviu susidūrė ir pristatymo į namus sistemos.

Norėtume padėkoti visiems už kantrybę, už susidomėjimą mūsų produktais, kad elgėsi atsakingai ir nesilankė restorane esant tokiai viruso situacijai. Be to, stengiamės patenkinti šią didelę paklausą aptarnaudami atsakingai ir laikydamiesi šiuo metu galiojančių griežtų saugumo reikalavimų“, – 15min komentavo „Tallink Grupp“ komunikacijos vadovė.

Atsakomybę už netinkamą įrašą prisiėmė I.Bernotaitytės vadybininkas

Visą savaitgalį žurnalistams nepavyko gauti Iglės Bernotaitytės komentaro apie šį skandalą. Vis dėlto pirmadienį 15min kreipėsi į nuomonės formuotojai atstovaujančią „Sway“ agentūrą. Buvo pasiteirauta, kaip yra vertinami tokie Katri Link vieši pasisakymai.

Tuomet Iglės vadybininku prisistatęs Audrius Minsevičius atsiprašė už susidariusią situaciją ir prisiėmė atsakomybę dėl neaiškiai I.Bernotaitytės suformuluoto reklaminio teksto.

„Pastaruoju metu didelio visuomenės dėmesio sulaukė „Burger King“ restorano atidarymas ir influencerių žinutės apie tai. Kaip Iglei atstovaujantis vadybininkas, noriu tiek „Burger King“ klientų, tiek visuomenės atsiprašyti už susidariusią situaciją“, – 15min sakė A.Minsevičius.

Iglės vadybininkas teigė norintis patikinti bei pabrėžti, kad niekas neturėjo jokios intencijos skatinti gyventojų atvykti į restoraną, tačiau pripažino, kad žinutė nebuvo suformuluota iki galo aiškiai. Tai, anot jo, galėjo suklaidinti influencerės sekėjus ir paskatinti atvykimą į restoraną.

„Apgailestauju dėl to ir prisiimu savo, kaip influencerės atstovo, atsakomybę už paskleistą žinutę. Suprantu, kokia jautri šiuo metu bet kokia informacija, susijusi su gyventojų judėjimu, todėl noriu paraginti visus rinktis tik saugius maisto užsakymo būdus, vengiant bet kokių gyvų kontaktų. Dar kartą atsiprašau visų ir priimu tai kaip rimtą pamoką iki mažiausių detalių sužiūrėti, kokia informacija pasiekia sekėjus ir kaip ji gali būti suprasta. Būkime atsakingi, saugokime save ir aplinkinius“, – sakė A.Minsevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis