Į kraupią avariją Vilniuje patekęs motociklininkas mirė: paaiškėjo – tai soc. tinklų žvaigždė

Ketvirtadienį su lengvuoju automobiliu susidūręs motociklininkas neišgyveno. Paaiškėjo, kad jis – gerai žinomas instagrame, kur pritraukė daugiau nei šimtą tūkstančių sekėjų.
Avarijoje žuvęs motociklininkas – socialinių tinklų žvaigždė
Avarijoje žuvęs motociklininkas – socialinių tinklų žvaigždė / 123RF.com ir 15min skaitytojo Nerijaus nuotr.

Motociklas ir lengvasis automobilis susidūrė ketvirtadienio vakarą Antakalnyje, Olandų gatvėje netoli Laidojimo namų, važiuojant centro link. Eismo įvykio metu sunkiai nukentėjo motociklo vairuotojas.

Kaip 15min sužinojo policijoje, pranešimas apie eismo įvykį gautas 18.38 valandą.

Policijos duomenimis, automobilis „Toyota Avensis“, vairuojamas vyro (gimusio 1964 m.), sukdamas nepraleido ir susidūrė su priešinga eismo juosta važiavusiu motociklu „Yamaha“, kurį vairavo vyras (gimęs 1993 m.). Eismo įvykio metu nukentėjo motociklo vairuotojas, jis buvo paguldytas į ligoninę, bei automobilio „Toyota Avensis“ keleivė (gimusi 1968 m.), ji dėl sužalojimų pristatyta į ligoninę. Pradėtas ikiteisminis tyrimas.

15min skaitytojo Nerijaus nuotr./Avarijos vietoje
15min skaitytojo Nerijaus nuotr./Avarijos vietoje

Deja, penktadienio rytą ligoninėje motociklininkas mirė, pranešė portalas delfi.lt.

Pasirodo, į pražūtingą avariją patekęs vyras – gerai žinomas ne tik motociklininkų bendruomenėje, bet ir socialiniuose tinkluose.

15min skaitytojo Nerijaus nuotr./Avarijos vietoje
15min skaitytojo Nerijaus nuotr./Avarijos vietoje

Instagrame jo paskyra @evilbrother_r1 turi daugiau nei 100 tūkstančių sekėjų.

Nuotraukose ir vaizdo įrašuose motociklininkas įamžintas dėvintis tą patį šalmą, kurį dėvėdamas pateko į avariją.

„Ilsėkis ramybėje“, – sužinoję apie vyro mirtį, po paskutiniu įrašu rašė jo sekėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis