Šiuos serialo „La Familia“ herojų nuotykius ir Santos (liet. Kalėdų Senelio) paieškas lydi įvairūs išskirtinai lietuviškosios kultūros simboliai: Gedimino pilis, krepšinio rinktinė, šakočiai ir Neries „vamzdis“.
„Kalėdos – tai žmones per šeimą, tradicijas, kultūrinius įpročius jungiantis laikotarpis. Apie Lietuvą norėjome kalbėti pozityviai, atskleisti jos unikalumą svetimšalių akimis ir parodyti, kad didžiąsias metų šventes čia sutikti yra ne mažiau smagu nei Laplandijoje“, – sakė Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.
Reklaminio klipo veiksmas prasideda nesusipratimu: restorano šefas Tonis nusprendžia šeimos nariams padaryti kalėdinę staigmeną ir padovanoti kelionę į Laplandiją, tačiau per klaidą nuperka bilietus į Lietuvą. Čia atvykusi šeima neatsisako savo planų ieškoti Santos – todėl keliauja iki pat, svetimšalių įsivaizdavimu, jo miestelio – Santariškių, kur susipažįsta su atlikėju S.Prūsaičiu.
„Šis klipas išskirtinis tuo, jog parodome Lietuvą šiek tiek kitaip – užsieniečių, kurie galvojo vykstantys į Laplandiją, akimis. Išvydę savo šalį ir jos kalėdines tradicijas naujai, ir mes patys iš naujo galime pasidžiaugti, įvertinti tai, kas daugeliui šiandien atrodo įprasta ar net pabodę“, – teigė Dominykas Žilėnas, reklamą kūrusios agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas.
Anot M.Savicko, planuojamas ir serialo „La Familia“ herojų nuotykių Lietuvoje tęsinys – jie čia keliaus visos kalėdinės kampanijos metu, kuri įprastai trunka iki sausio.
Kalėdinę „Tele2“ reklamą išvysti galima čia: