I.Stumbrienės vaikelio lyties atskleidimo šventė užsienyje sprogdina internetą – žavisi ne visi

Jau trečiąją atžalą ant rankų sūpuojantys verslininkai Inga ir Aivaras Stumbrai kovo pabaigoje surengė pasakišką kūdikio lyties atskleidimo šventę. Jų šventės akimirkos jau spėjo apkeliauti tarptautinius vandenis – „TikTok“ naudotojai iš viso pasaulio aktyviai dalijasi ir komentuoja šeimos sukurtą vaizdo įrašą.
Inga ir Aivaras Stumbrai
Inga ir Aivaras Stumbrai / Asmeninio albumo ir stopkadro nuotr.

Inga Stumbrienė prabangios vaikelio lyties atskleidimo šventės akimirkomis pasidalijo „TikTok“ platformoje. Vaizdo įrašas sulaukė itin didelio populiarumo – šiuo metu jis peržiūrėtas net 30 mln. kartų.

Dalindamiesi įrašu, vartotojai negailėjo pagyrų. Vienas iš jų rašė: „Ar gi tai ne pats geriausias vaikelio lyties atskleidimas?“

Užsieniečiai žavėjosi prabangia švente, taip pat panaudotomis dekoracijomis bei įspūdingą efektą suteikiančiais lėktuvais.

Tiesa, kai kuriems tokia šventė pasirodė kiek per pompastiška. Komentaruose užsieniečiai rašė, kad toks vaikelio lyties atskleidimas nėra būtinas, net ir turint pinigų.

„To jau tikrai per daug“, – rašė vienas iš vartotojų.

Kiti stebėjosi, kam buvo reikalingi lėktuvai, jei spalvotus dūmus išleido konfeti. „Nesuprantu, kam reikėjo tų lėktuvų. Visko tikrai per daug“, – pridūrė kitas.

Nors internautų nuomonės išsiskyrė, vaizdo įrašas jau spėjo sulaukti 1mln. „patiktukų“.

Primename, kad Inga ir Aivaras kovo pabaigoje surengė kūdikio lyties atskleidimo šventę, kurios akimirkomis sutiko pasidalinti su portalu Žmonės.lt.

Įspūdingoje kūdikio lyties atskleidimo šventėje paaiškėjo, kad šeimą netrukus papildys dar vienas sūnus. Vaikelio lytis atskleista itin originaliai – pro Ingą ir Aivarą Stumbrus praskrido trys lėktuvai, kurie leido mėlynos spalvos dūmus.

Dar prieš didžiąją akimirką socialiniuose tinkluose I.Stumbrienė intrigavo sekėjus, ragindama paspėlioti, ar jų šeimą papildys berniukas, ar mergaitė.

„Labai ilgai laukėme šios dienos ir pagaliau ji atėjo. Šiandien sužinosime, ar mūsų šeimą papildys berniukas, ar mergaitė“, – pasidalijusi keletu fotosesijos kadrų rašė ji.

GENDER REVEAL 💖💙 Spėkite, berniukas ar mergaitė?! Labai ilgai laukėme šios dienos 🫠 ir pagaliau ji atėjo 😁 Šiandien sužinosime, ar mūsų šeimą papildys berniukas ar mergaitė 🌟

Posted by Inga Stumbriene on Thursday, March 21, 2024

Kūdikio lyties atskleidimo šventėje Inga vilkėjo baltos spalvos suknelę su rožių detalėmis, kurių gamybai prireikė daugiau nei 8 metrų audinio. Balta spalva šiai progai pasirinkta neatsitiktinai, ji moteriai siejasi su nauja pradžia.

„Labai laukiau ir norėjau, kad viskas būtų tobula ir nepamirštama, nes juk tai momentas, kuris išliks atmintyje visam gyvenimui. Tad, esu be galo dėkinga už specialiai man šiai ypatingai progai sukurtą suknelę. Šią nuostabaus grožio baltą suknelę „Dream of rose“ sukūrė dizainerė Jūratė Steponavičiūtė – viena iš dviejų „Step by step fashion“ lietuviško prekinio ženklo seserų. Jau ir anksčiau yra tekę įgyvendinti bendras vizijas, tad tikrai jomis pasitikiu, merginos jaučia, kas man patinka ir tinka. Nusprendus kurti naują modelį iki šventės buvo likusi vos viena savaitė. Tad, visa komanda dirbo negailėdama jėgų, dienomis, bei naktimis. Vien rožių dekorui buvo sunaudota virš 8 metrų audinio! Baltos rožės parinktos neatsitiktinai – tai stiprybė, meilė, nekaltumas, nauja pradžia. Tad laukiant vaikelio atėjimo į šį pasaulį pasirinkome būtent šią simboliką. Labai džiaugiuosi, jog ir šį kartą visas idėjas mums kartu pavyko įgyvendinti tobulai, visu 100 procentų!“, – rašė I.Stumbrienė.

Vaikelio pora susilaukė kovo 30-ąją. Apie tai Inga Stumbrienė pranešė socialiniuose tinkluose.

„Mažyli, sveikas atvykęs į pasaulį. Esame palaiminti dangaus.
Mūsų su didžiausia meile ilgai lauktas Šv. Velykų stebuklas!
Nuo šiol kovo 30-oji mums ypatinga data“, – rašė I.Stumbrienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis