Į Vilnių atvykstantis „Eurovizijos“ nugalėtojas Aleksandras Rybakas pristatys animacinį filmą

Kitą savaitę, liepos 3 d., į Lietuvą atvyksta ir Vilniuje vienintelį pasirodymą surengs 2009 m. „Eurovizijos“ nugalėtojas Aleksandras Rybakas.
Aleksandras Rybakas
Aleksandras Rybakas / Hanso Fredriko Asbjørnseno nuotr.

Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ Aleksandras Rybakas atliks naujausią savo dainą „Into a Fantasy“ ir taip pristatys vieno populiariausių bei pelningiausių 2010 m. filmų Lietuvoje „Kaip prisijaukinti slibiną“ tęsinį. Jo premjera kino centre „Multikino“ – tos pačios, liepos 3 d., vakarą.

Aleksandro Rybako daina „Into a Fantasy“ likus vos kelioms savaitėms iki pasaulinės „Kaip prisijaukinti slibiną 2“ premjeros buvo įtraukta į šio animacinio filmo garso takelį. Tai – ne vienintelis atlikėjo vaidmuo, kuriant dviem „Oskarams“ ir „Auksiniam gaubliui“ nominuoto filmo tęsinį. Jis įgarsino pagrindinį filmo herojų – jaunąjį vikingą Žagsulį norvegiškoje filmo versijoje.

Savo balsą šiam personažui A.Rybakas paskolino jau antrą kartą – Norvegijoje žiūrovai galėjo išgirsti atlikėją ir pirmojoje, 2010 m. Venecijos kino festivalyje 3D apdovanojimu įvertintoje, filmo „Kaip prisijaukinti slibiną“ dalyje.

Aleksandras Rybakas taip pat susitiks su vilniečiais bei sostinės svečiais, dalins autografus. Po baltarusių kilmės atlikėjo iš Norvegijos pasirodymo „Oze“ veikiančiame kino centre „Multikino“ įvyks filmo „Kaip prisijaukinti slibiną 2“ premjera.

Apie vikingų ir slibinų draugystę pasakojančią juostą lietuviškai įgarsino aktoriai Džiugas Siaurusaitis, Agnė Šataitė, Ramūnas Cicėnas, Daumantas Ciunis, Agnė Kaktaitė, Remigius Sabulis, Jonas Šarkus, Tomas Rinkūnas.

VIDEO: KAIP PRISIJAUKINTI SLIBINĄ 2 - Oficialus treileris #2 - Lietuva

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis