Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ieškantiems pagalbos vaikams – nemokamas telefono numeris 11 61 11

Rugsėjo mėnesį Lietuvoje pradės veikti nemokamas bendras visoje Europoje Pagalbos vaikams linijos numeris 11 61 11. Tokiu būdu valstybė prisiima ilgalaikius įsipareigojimus stiprinti pagalbą vaikams, teikiamą lengviausiai jiems prieinamu būdu – telefonu.
Telefonas
Telefonas / Dienraščio „15 minučių“ nuotr.

„Ši Pagalbos vaikams linija sustiprins vaiko teisių apsaugą Lietuvoje, padidins informacijos apie socialines paslaugas sklaidą ir prieinamumą. Skambinančio vaiko problema konsultantų bus perduodama tam tikram socialiniam partneriui – savivaldybės vaiko teisių apsaugos, krizių, pedagoginėms psichologinėms tarnyboms, vaikų dienos, socialinių paslaugų, pirminės sveikatos priežiūros centrams, kurie galėtų skambinančiajam suteikti reikalingą pagalbą“, – linijos paskirtį pristatė Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos direktoriaus pavaduotoja Simona Bronušienė.

Linija bus nemokama skambinantiems iš visų tinklų ir taksofonų.

Pagalbos vaikams linija visų pirma skiriama labiausiai socialiai pažeidžiamoms vaikų grupėms: augantiems socialinės rizikos šeimose, vaikų globos institucijose, nusikalsti linkusiems, svaigiąsias medžiagas vartojantiems, mokyklų nelankantiems, smurtą ir prievartą patiriantiems vaikams. Pasak Simonos Bronušienės, Pagalbos vaikams linija yra tiltas sunkioje padėtyje atsidūrusiam vaikui, jungiantis valstybės ir nevyriausybinį sektorius, veikiančius vaiko teisių apsaugos srityje. Tik glaudžiai bendradarbiaudami mes galime pasiekti geresnius rezultatus ir užtikrinti vaikams geresnę ir laimingesnę vaikystę.

Linija bus nemokama skambinantiems iš visų tinklų ir taksofonų. Planuojama, kad Pagalbos vaikams linijoje į skambučius profesionalūs darbuotojai atsilieps darbo dienomis nuo 10 iki 22 val. Kitu paros metu skambinantieji būtų informuojami, kada paslauga bus galima naudotis, suteikiant informaciją, kur galima gauti pagalbą tuo metu, kai paslauga neteikiama. Pagalbos vaikams linija pradės veikti 2009 m. rugsėjo mėnesį. Šiuo metu organizuojami specialistų, dirbsiančių šioje linijoje, mokymai.

Techniniais šios linijos skambučių centro įrengimo dalykais rūpintis patikėta intelektualių inžinerinių sprendimų lyderei Lietuvoje bendrovei „Fima“. Vaikų pagalbos linijai aptarnauti bus panaudotas Vilniuje įdiegtas šiuolaikinis kontaktų centras, turintis modulinę atskirų serverių struktūrą bei užtikrinantis kokybišką aptarnavimą reguliuojant ir didelius skambučių srautus. „Fima“ patirtis kuriant vienus sudėtingiausių telekomunikacinių sprendimų didžiausiems Lietuvoje kontaktų centrams „Transcom WorldWide Vilnius“ bei „Lintel“ ir šiuo atveju leido pasiūlyti optimalų sprendimą.

„Naudojantis pasaulio kontaktų centrų lyderio „Avaya“ įranga ir IP (internetinio protokolo) technologijų teikiamomis galimybėmis bus galima operatyviai valdyti, paskirstyti skambučius, jų neprarandant ir kiekvienam skambinančiajam užtikrinant profesionalų dėmesį. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šio svarbaus socialinio projekto“, – sakė Telekomunikacinių sprendimų departamento direktorius Eugenijus Kurtinaitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?