Ievos ir Rolando Mackevičių sūnus drabužius darželiui renkasi pats: „Gali eiti ir su pižama“

Vienos garsiausių Lietuvos pramogų pasaulio porų Rolando ir Ievos Mackevičių sūnus Motiejus rudenį vėl pradės eiti į darželį. I.Mackevičienė mėnesį laiko vasarojo viename gražiausių šalies kurortų – Nidoje, todėl darželiui reikalingais drabužiais, avalyne pasirūpino Klaipėdoje. Žinoma moteris kartu su sūnumi apsilankė vaikiškų prekių parduotuvėje „Baby city“, kur Motiejus galėjo išsirinkti jam patinkančią aprangą.
Ieva Mackevičienė, Rolandas Mackevičius ir jų sūnus Motiejus
Ieva Mackevičienė, Rolandas Mackevičius ir jų sūnus Motiejus / Andriaus Vengalio nuotr.

Svarbiausia – patogumas ir kokybė

Vilniuje į darželį keliausiantis Motiejus nekantrauja, kada galės susitikti su per vasarą pasiilgtais grupės draugais. I.Mackevičienė yra laiminga, kad pavyko rasti darželį, kuriame sūnus jaučiasi puikiai. Moteris taip pat džiaugiasi, kad darželis nereikalauja brangaus materialinio pasiruošimo, reikia atnaujinti vos keletą dalykų.

„Pasirūpinu, kad nebūtų išaugta lietaus avalynė ir drabužiai. Taip pat nuperku naują pižamą, patalynę, puoštą mėgstamiausiais herojais. Darželyje yra labai svarbu patogūs, kokybiški drabužiai. Todėl mėgstu medvilninę laisvalaikio aprangą, sportinę avalynę. Niekada nekreipiu dėmesio į prekės ženklus. Man svarbu, kad prekė būtų kokybiška ir už protingą kainą“, – pasakoja I.Mackevičienė.

Kaip rengtis, sprendžia pats sūnus

Žinoma moteris neslepia – jos penkiametis sūnus jau puikiai žino, kuo nori rengtis, todėl jo balsas būna pats svarbiausias. I.Mackevičienė nebegali aprengti sūnaus taip, kaip nori ji pati.

Motiejus nusprendžia, kokį džemperį, džinsus ar palaidinę nori vilkėti. Jei ryte berniukas neapsirengia taip, kaip nori, ruošimasis į darželį užsitęsia, rieda ašaros. Todėl Ieva žino, kad geriausia sūnui palikti apsisprendimo laisvę. Dabar Mackevičiai apsipirkti važiuoja kartu su Motiejumi. Taip rytais nekyla problemų, kai reikia nuspręsti, kokį džemperį vilktis.

Mackevičių sūnaus apsipirkinėjimo akimirkos – galerijoje:

„Auklėjant vaikus turi būti aiškiai nustatytos ribos, tačiau renkantis drabužius pas mus šeimoje vyrauja apsisprendimo laisvė. Motiejus pats gali rinktis žaislus, drabužius. Jei sūnus ryte atsikelia ir pasako, kad šiandien nori keliauti su pižaminėmis kelnėmis, aš jam leidžiu tą daryti. Su vyru atsižvelgiame į Motiejaus pageidavimus ir savo stiliaus patarimų jam nebrukame. Žinoma, visada stengiamės patarti, kad šiandien bus šalta, todėl šortai tikrai netinka tokiam orui. Anksčiau Motiejus norėdavo drabužių su superherojais, paveikslėliais, o šiemet Motiejus nori atrodyti kaip tėtis. Todėl parduotuvėje jo dėmesį patraukė polo marškinėliai, švarkeliai, kelnės“, – su šypsena veide pasakoja I.Mackevičienė.

Andriaus Vengalio nuotr./Ievos ir Rolando Mackevičių sūnus renkasi drabužius
Andriaus Vengalio nuotr./Ievos ir Rolando Mackevičių sūnus renkasi drabužius

Apsipirkinėti mėgsta su tėčiu

Moteris sako, kad Lietuvoje drabužių vaikams pasirinkimas nėra labai platus, todėl ji yra dažna parduotuvių tinklo „Baby City“ lankytoja. Čia Ieva randa reikalingos avalynės, drabužių ir žaislų tiek Motiejui, tiek dukrai Meilei Marijai. Moteris juokėsi, kad su dukra apsipirkinėti drabužius, kai šalia – didžiulis žaislų pasirinkimas, yra labai sunku. Mergaitė mieliau laiką leidžia tarp ryškių žaislų nei rinkdamasi naują suknelę. O Motiejus jau supranta, kad pirmiausia atsakomybės, o tada žaidimai.

„Motiejus atsigimė į tėtį, todėl mėgsta apsipirkinėti. Aš tą darau, nes reikia, o ne todėl, kad man būtų malonu. Todėl drabužių parduotuvėse kur kas dažniau sutiksite Motiejų su Rolandu“, – juokiasi I.Mackevičienė.

Andriaus Vengalio nuotr./Ievos ir Rolando Mackevičių sūnus renkasi drabužius
Andriaus Vengalio nuotr./Ievos ir Rolando Mackevičių sūnus renkasi drabužius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis