Indrė Burlinskaitė su vyru Liudu neria į naują verslą: „Tai buvo tik laiko klausimas“

Nuomonės formuotoja Indrė Burlinskaitė-Vaisieta su vyru Liudu Vaisieta pradėjo naują verslą – atidarė internetinę parduotuvę. „Daugiau nei trejus metus nešiojomės šitą idėją. Tik nežinojome, nuo ko šioje srityje pradėti“, – sakė Indrė ir prasitarė, kuris iš jų sugalvojo parduotuvės pavadinimą.
Indrė Burlinksaitė su vyru Liudu
Indrė Burlinksaitė su vyru Liudu / Socialinių tinklų nuotr.

Internetinė parduotuvė „Burle“ atsidarė liepos 31 dieną. Indrė portalui Žmonės.lt sakė, kad šįkart nebuvo jokio didelio pristatymo.

„Tiesiog ramiai paleidome parduotuvę, pasidalijau informacija su savo sekėjais. O šiandien jau baigiame pakuoti visas siuntas, nes vakar, pačią pirmą dieną, gavome nemažai užsakymų“, – pirmos prekybos dienos sėkme džiaugėsi Indrė.

Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė
Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė

Ketvirtadienį kalbėdama su Žmonės.lt I.Burlinskaitė-Vaisieta prisipažino, kad mintis apie internetinę parduotuvę galvoje sukosi jau seniai. Tačiau, kaip ji pati svarsto, vis pritrūkdavo to vieno žingsnio.

Nuomonės formuotoja neslepia, kad jai tai – nauja, smagi patirtis.

„Tikiuosi, kad tai yra startas. Juk kartais tik to ir reikia. Nes vis atrodo nedrąsu, tarsi kažko prisibijai. O juk tereikia žengti pirmą žingsnį ir paskui jau viskas lengviau, tarsi plaukia. Džiaugiamės, kad žengėme tą pirmą žingsnį. Tikimės, kad ši maža, graži parduotuvytė išsiplės ir taps kažkuo daugiau“, – vylėsi pašnekovė.

Žmonės.lt pasiteiravus, ar atidaryti internetinę parduotuvę Indrės tik neįkvėpė kolegių – daugybę sekėjų turinčių Viktorijos Siegel, Natalijos Bunkės – sėkmė, moteris atsakė: „Žinoma, čia buvo tik laiko klausimas – kada. Reikia kažkaip tą savo instagramo profilį įdarbinti dar labiau.“

Užsiminus apie tai, kad internetinė parduotuvė – verslas, kuriame labiau nei kūrybiškumas praverčia gebėjimas skaičiuoti prekes, pinigus ir susigaudyti sąskaitose, Indrė prisipažino: „Todėl ja labiau rūpinasi mano vyras.“

Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė
Socialinių tinklų nuotr. /Indrė Burlinskaitė

I.Burlinskaitė-Vaisieta sutuoktiniui dėkinga ir už tai, kad ši parduotuvė pagaliau atsirado.

„Jis mane vis pastūmėja tam, kad pajudėčiau iš vietos. Juk aš, jei jaučiuosi komfortiškai, mėgstu užsisėdėti vienoje vietoje. O Liudas – labai verslus, jis turi daug verslų. Jis ir buvo tas, kuris vis sakė „darom“, o aš buvau ta, kuri vis atidėliojo. Tik dėl Liudo atkaklumo mes ir pasileidome šitą internetinę parduotuvę.

Aš asmeniškai neturėjau jokios patirties šioje srityje ir nežinojau, nuo ko reikia pradėti. O pradėti reikėjo nuo paprasčiausio dalyko – pavadinimo, kurį irgi sugalvojo mano vyras“, – šypsojosi verslo pasaulyje pirmuosius žingsnius žengianti I.Burlinskaitė-Vaisieta.

Indrė aiškiai įvardijo, kad ši parduotuvė yra tiek jos, tiek sutuoktinio Liudo Vaisietos: „Tai – mūsų šeimos verslas.“

Nepaisant to, kad socialiniuose tinkluose kol kas pristatomi tik papuošalai, Indrė patikino, jog parduotuvėje – ne tik jie: „Šiuo metu ten yra yra drabužių, maudymosi kostiumėlių ir papuošalų.“

Pasirodo, pirmą parduotuvės gyvavimo dieną Indrė tiesiog sumanė akcentuoti papuošalus.

„Todėl, kad aš juos jau seniai esu atradusi – jie man labai patinka ir aš pati juos nešioju jau seniai. O Lietuvoje kažką tokio išskirtinio ar originalaus man buvo labai sunku rasti. Todėl labai džiaugiuosi, kad galėjome šiuos papuošalus atvežti ir pasiūlyti Lietuvos rinkai“, – sakė I.Burlinskaitė-Vaisieta.

Socialinių tinklų nuotr. /Indrės Burlinskaitės elektroninė parduotuvė
Socialinių tinklų nuotr. /Indrės Burlinskaitės elektroninė parduotuvė

Daugiau nei 174 tūkst. sekėjų instagrame turinti moteris vardijo kitas savo veiklas internete: InDress (Indrės dėvėti drabužiai), filovers.family (sveikesnė mityba), Indrės Vaisietos paramos fondas (parama onkologinėmis ligomis sergantiems žmonėms).

„Internetinė parduotuvė – tikras verslas, belieka jį plėtoti“,– šypsojosi Indrė.

Visgi I.Burlinskaitė-Vaisieta pabrėžė, kad šiuo metu jos pagrindinis užsiėmimas – veikla instagrame.

„Patikėkite, dabar reklaminiai reelsai – lyg televizijos reklamos kūrimas, kai reikalinga visa komanda ir įdedama labai daug darbo. Tikrai yra ką veikti“, – sakė dėmesio stoka socialiniuose tinkluose nesiskundžianti moteris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis