Ingrida Kazlauskaitė atskleidė, kokią vestuvinę suknelę rinktųsi

Kaunietės, tarp jų ir žinomos moterys, šeštadienį leido kūrybos ir mados renginyje „Kūrybos podiumas“.
Ingrida Kazlauskaitė
Ingrida Kazlauskaitė / JurArt's nuotr.

Dieną klausiusios įdomių paskaitų ir kūrusios pačios, moterys vakare atsipalaidavo stebėdamos dizainerių Olesios Les, Dianos Rūtos Stankevičienės drabužių kolekcijų ir Rasos Rožinskienės rankinių kolekcijos pristatymus, šokėjų pasirodymus.

Vakarinėje renginio dalyje dalyvavusi dainininkė Ingrida Kazlauskaitė ypač žavėjosi Olesios Les kurtų drabužių prancūziška elegancija ir atskleidė, kokia vestuvine suknele norėtų vilkėti per savo vestuves.

JusArt‘s nuotr./Ingrida Kazlauskaitė
JurArt‘s nuotr./Ingrida Kazlauskaitė

„Esu Olesios Les kūrybos gerbėja. Joje atrandu prancūzišką dvasią, kuri man yra labai artima. Ir pati Olesia mane žavi savo prancūziška elegancija. Ji yra labai patraukli kaip kūrėja ir kaip moteris. Olesia man atrodo tarsi tikra prancūzaitė – kaip Patricia Kaas ar Amelija iš Monmartro“, – sakė I.Kazlauskaitė.

Renginio metu, be kitų šventinių suknelių, Olesia Les pristatė ir tris visiškai skirtingas, originalias, drąsioms moterims skirtas vestuvines sukneles. Viena jų buvo itin prigludusi prie kūno, perrišta juodu kaspinu, seksuali ir elegantiška. Būtent ji ir sužavėjo I.Kazlauskaitę. „Tokią vestuvinę suknelę rinkčiausi savo vestuvėms“, – atskleidė ji.

JusArt‘s nuotr./Joana Bartaškienė
JurArt‘s nuotr./Joana Bartaškienė

Renginio vakarinėje dalyje, kurią vedė Andrius Janušauskas, taip pat dalyvavo dieną vykusių seminarų lektoriai Joana Bartaškienė, psichologas dr. Tomas Lagūnavičius, viena iš seminarų dalyvių – buvusi „TV pagalbos“ gelbėtoja Neringa Mažeikienė, renginių organizatorė Agnė Martinkėnė, žinomas kirpėjas Karolis Murauskas ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis