Ingrida Martinkėnaitė davė atsaką: atskleidė, ar „Šeškės“ ir toliau atliks „69 danguje“ dainas

Nuo grupės „69 danguje“ ir jos įkūrėjo Egmonto Bžesko atsiskyrusios Karina Krysko, Ingrida Martinkėnaitė ir Goda Alijeva sėkmingai toliau koncertuoja naujuoju „Šeškių“ vardu. Moterys ruošiasi turui per didžiąsias Lietuvos arenas, o privačių renginių užsakovus ramina, jog nepaisant sklandančių gandų, visų atliekamų dainų autorystė priklauso autoriams, raštiškai suteikusiems leidimą jas įtraukti į „Šeškių“ repertuarą.
„69 danguje“, Ingrida Martinkėnaitė
„69 danguje“, Ingrida Martinkėnaitė / Universal Music Group ir Tomo Petrovskio nuotr.

„Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ grupės „Šeškės“ narė, koncertų organizatorės pareigas atliekanti Ingrida Martinkėnaitė pasakojo, kad nors šiuo metu grupė išgyvena audringą laikotarpį, koncertinės veiklos nė kiek netrūksta. Moterys ruošiasi turui per didžiąsias Lietuvos arenas, įrašinėja naujas dainas ir filmuoja joms klipus, kurių gamybos kaina siekia net 20 tūkst. eurų, rašoma pranešime spaudai.

Tomo Petrovskio nuotr./Ingrida Martinkėnaitė
Tomo Petrovskio nuotr./Ingrida Martinkėnaitė

„Reikėjo įdėti daug darbo, kad grupė išliktų daugiau nei 20 metų. Kai susikūrėme, neturėjome tikslo išgarsėti, tapti populiariomis ar užsidirbti milijonus. Iš tikrųjų, darėm tai, kas mums patiko, iš visos širdies ir su tokia aistra, jog galbūt tai ir privedė prie rezultato, kad grupė gyvuoja iki šiol. Neskaičiavom nei darbo valandų, nei jėgų, bet po to suprasdamos, kad tai yra verslas, į viską ėmėm žiūrėti su didele pagarba, su atsakomybe, su buhalterija ir manau, tai atsiperka. Mes esame ne tik draugės, esame kolegės ir jeigu nežiūrėtume į tai, kaip į verslą, tai neturėtume tokios sėkmės“, – laidoje atviravo dainininkė.

Ingrida pasakojo, kad tai, ką pamato žiūrovai scenoje – jau yra tik rezultatas, mat didžiausi darbai vyksta užkulisiuose, nuo dainų įrašymo proceso, iki uolių repeticijų. Pasirodo, vieno klipo kūrimas suburia nemenką komandą, o ir gamybos išlaidos skaičiuojamos dešimtimis tūkstančių eurų.

„Nuo studijos, kurioje vyksta įrašymai, iki dainos paleidimo – ilgas apdirbimo ir korekcijų kelias. Klipo filmavimas taip pat užtrunka, didelė komanda, stilistai, vizažistai. Jeigu skaičiuotume dainos įrašą ir klipą, biudžetinis variantas kainuotų apie 10 tūkst. eurų. Jeigu norisi prašmatniau, su siužetu, svečiais, išlaidos gali siekti ir 20 tūkst., ir 100 tūkst. eurų. Mes ties tam tikra riba jau nustojom skaičiuoti, tačiau tai kainuoja ir mūsų paskutiniai klipai atsiėjo maždaug 15-20 tūkst. eurų.

Bet tuo darbas nesibaigia, nes po filmavimo vyksta redagavimas, o tada dar reikia suorganizuoti pristatymą: važiuojam per spaudą, visus portalus, radijo stotis ir tik tuomet paleidžiam dainą bei laukiam, kad klausytojai ją pamiltų“, – nematomus užkulisius atskleidė Ingrida.

Tomo Petrovskio nuotr./Ingrida Martinkėnaitė
Tomo Petrovskio nuotr./Ingrida Martinkėnaitė

Visgi, pastarieji mėnesiai „Šeškių“ grupei nelengvi ir emocine prasme. Moterims atsiskyrus nuo grupės „69 danguje“, kilo viešai žiniasklaidoje eskaluojamas konfliktas su grupės įkūrėju Egmontu Bžesku bei nare Nijole Pareigyte. Pasigirdo net kalbų, kad „Šeškių“ atliekamos dainos joms nepriklauso, tačiau Ingrida ramina, kad visos autorystės priklauso autoriams, kurie yra suteikę raštiškus leidimus jas atlikti koncertuose bei pasirodymuose.

„Užsakovai dabar dažnai jaudinasi, ar mes galime atlikinėti mūsų senus gerus hitus, kuriuos dainavome dvidešimt metų. Tai galiu patikinti, kad visas dainas mes galime atlikti, nes jų autorystė priklauso autoriams. Nė vienas autorius neatidavęs autorystės nei Bžeskui, nei Nijolei. Tai priklauso autoriams, o su jais turime rašytinius sutikimus, kad mes galim atlikinėti tas dainas“, – tvirtai teigė Ingrida.

„Gyvenimas versle“ – šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis