Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Injekcijos“ naujokų darbuose – nuo etninės Indijos kultūros motyvų iki vielos bei dažyto akmens sintezės

Lietuviški tautiniai kostiumai su fetišistinį atspalvį suteikiančiais odos elementais. Bandymas suderinti etninę Indijos kultūrą ir grafičiai. Tradicinių nėrinių ir vielos bei dažyto akmens sintezė. Šiuos ir kitus jaunųjų dizainerių eksperimentus bus galima išvysti mados konkurso „Injekcija“ finale, gruodžio 12 d. sugrįžtančiame į Nacionalinę dailės galeriją.
„Mados injekcijos“ modeliai
Evos Baliul modelis / „Mados injekcijos“ nuotr.
 
Mados injekcijos nuotr./Chames kolekcijos modelis
„Chames“ kolekcijos modelis

Į festivalio „Mados infekcija“ rengiamo mados talentų konkurso finalą autoritetinga komisija atrinko 14 jaunųjų dizainerių. Pradiniame „Injekcijos“ etape buvo pateiktos 63 paraiškos. Tai -  konkurso rekordas, o trečią kartą tarptautiniu mastu organizuojamo konkurso geografija išsiplėtė iki Latvijos, Rusijos, Vokietijos, Baltarusijos, Slovėnijos ir Indijos.

Šiais metais „Injekcijos“ konkurso organizatoriai kvietė dizainerius pristatyti darbus „new etno“ tematika. „Skelbdami new etno temą tikėjomės, kad jaunieji talentai nepristigs išmonės interpretuodami tradicijas šiuolaikiniame kontekste. Džiaugiamės, kad tai buvo daroma su dideliu užsidegimu ir konceptualumu. Žinoma, dalis kolekcijų nutolsta nuo mūsų temos, tačiau jos tik pridės spalvingų potėpių itin stipriam ir konkurencingam „Injekcijos“ finalui“, – teigė festivalio „Mados infekcija“ kūrybos vadovė Sandra Straukaitė.

Mados injekcijos nuotr./Balagans kolekcijos modelis
„Mados injekcijos“ nuotr./„Balagans“ kolekcijos modelis

Jaunųjų dizainerių konkurso finale darbus vertins mados profesionalai – dizaineriai Dovilė Gudačiauskaitė, Sandra Straukaitė, Kristina Kruopenytė ir Egidijus Sidaras. Komisijos nariai konkurso finalistų darbus atrinko vadovaudamasi jau tradiciniais tapusiais kriterijais: buvo vertinama kolekcijos koncepcija, originalumas, festivalio „Mados infekcija“ formato ir temos atitikimas.

Dalyvauti finaliniame „Injekcijos“ renginyje buvo atrinkti dizaineriai: „1011“ (Ąžuolas Kavaliauskas ir Kamilė Balčytytė, Agnė Alaburdaitė, Agnė Verseckaitė, Atėnė Malinauskaitė, Birutė Simokaitytė, „Chames“, Erika Vizgirdaitė ir Rasa Jarmolavičiūtė, Eva Baliul, Kristina Valančiūtė, „labàdienà“, Malika Nazirova (Rusija), Natalija Kobernik (Rusija), Sandra Ajutytė, „Balagans“ (Tanja Schmidt ir Philipas Rudzinskis, Vokietija).

„Injekcija“ – tai 2008 metais startavęs naujų mados pasaulio talentų paieškos konkursas, inicijuotas ir organizuojamas festivalio „Mados infekcija“. Jo laimėtojams suteikiama galimybė savo kūrybą pristatyti ant „Mados infekcijos“ podiumo. Konkurso nugalėtojams festivalis suteikia lygiavertes kolekcijos pristatymo sąlygas kaip ir jau pripažintiems Lietuvos bei užsienio dizaineriams.

Per penkerius metus konkurse panoro dalyvauti daugiau nei 210 jaunųjų dizainerių. Iš jų „Injekcijoje“ kolekcijas pristatė daugiau kaip 50 finalistų.

„Injekcijos“ konkursas atrado ir plačiajai publikai pristatė sėkmingai mados pasaulį užkariaujančius dizainerius Ievą Daugirdaitę, Dianą Paukštytę, Eglę Žiemytę, Mildą Čergelytę, Kuzmickaitę ir Aušrą Urbanavičiūtę, Dainių Bendiką ir Beną Staškauską bei daugelį kitų.

„Injekcijos“ finalas atviras visiems, besidomintiems mada.  Bilietai į renginį kainuos 30 litų, juos netrukus pradės platinti „Bilietų pasaulis“.

Mados injekcijos nuotr./Agnės Alaburdaitės modelių eskizai
„Mados injekcijos“ nuotr./Agnės Alaburdaitės modelių eskizai

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos