Pirmadienį startavo Juozo Statkevičiaus mados namų elektroninė parduotuvė, kurioje galima išvysti ir įsigyti visą garsiausio Lietuvos dizainerio kūrinių spektrą – nuo „Instagram“ jo paties išreklamuotų apatinių kelnaičių iki suknelių ir kostiumų iš naujausios kolekcijos.
Drabužių ir aksesuarų spektras platus, tad ir kainos svyruoja nuo keliolikos iki kelių tūkstančių eurų.
Pigiausiai parduodamos minimalistinės odinės apyrankės, kainuojančios 15–20 eurų, vyriškos kelnaitės (25 eurai) ar provokuojančiu piešiniu papuošti t-shirt stiliaus balti marškinėliai (20 eurų).
Būtent šie marškinėliai ir atkreipė internautų dėmesį. Trečiadienį socialiniuose tinkluose ėmė plisti nuotraukos, kuriose šie J.Statkevičiaus kurti marškinėliai lyginami su prekės ženklo „Cockheart“ kurtais marškinėliais.
Prekės ženklas „Cockheart“ sukurtas 2014-aisiais Rytų Londone, yra valdomas kūrėjų iš Didžiosios Britanijos. Savo interneto puslapyje jie aiškina, kad jų kuriamus drabužius puošiantį provokuojantį logotipą kūrė Bence‘as Baranyai.
„Jo tikslas buvo sukurti ikonišką simbolį ir prekės ženklą, kuris vienu paveikslėliu sujungtų tradiciškai vyrams ir moterims priskiriamus simbolius“, – rašoma „Cockheart“ interneto puslapyje.
Internautai Lietuvoje atkreipia dėmesį, kad „Cockheart“ logotipas – neįtikėtinai panašus į J.Statkevičiaus kurtus marškinėlius puošiantį piešinį. Pagrindinis skirtumas tas, kad ant lietuvio dizainerio kurtų marškinėlių atspausdintas dar ir paties J.Statkevičiaus mados namų logotipas.
Susisiekti su pačiu J.Statkevičiumi Žmonės.lt nepavyko, vėliau dizaineris savo komentarą paviešino feisbuke.