Internete žaibiškai pasklidusi parodija Karolinos Meschino nė kiek neįžeidė: „Nauda abipusė“

Pastarąsias dienas komikas Mantas Stonkus savo instagramo paskyroje sekėjams filmavo ištraukas ne iš savo gyvenimo. Aktorius parodijavo socialinių tinklų žvaigždę Karoliną Meschino. Nors atsirado manančių, kad komikas galbūt peržengia ribas, pati mergina tikina, kad toks jo šou internete – netgi abipusė nauda.
Mantas Stonkus ir Karolina Meschino
Mantas Stonkus ir Karolina Meschino / „Instagram“ nuotr.

Kelias dienas internautai leipo juokais iš Manto Stonkaus parodijų. Užsidėjęs rožinių plaukų peruką, jis vaidino Karoliną Meschino besirenkančią, ką rengtis, vizažistės kėdėje, tinginiaujančią lovoje.

Galiausiai prie viso šito šou prisijungė ir Mantas Katleris. Jis įkūnijo Karolinos vaikiną, reperį Remigijų Daškevičių – užsidėjo mėlynų plaukų peruką ir stengėsi atkartoti vaikino tipines frazes.

Nors atsirado ir manančių, kad ši parodija – peržengia ribas ir tėra pigus būdas prisitraukti daugiau sekėjų, pati Karolina tikino nieko blogo tame nematanti.

Žiūrėkite parodiją:

VIDEO: Internautus prajuokino Manto Stonkaus sukurta Karolinos Meschino parodija

„Neturiu dėl ko pykti, jie yra komikai, tai jų darbas. Jokios parodijos ar komiksai nebūna teisingi. Svarbiausia jie žino, kokia esu realybėje, padarė perspaustą parodiją to, kaip mane mato pašaliniai“, – 15min sakė Karolina Meschino.

Neseniai 200 tūkst. sekėjų ribą instagrame peržengusi mergina sako šiose parodijose įžvelgianti ir pliusų.

„Jei pasirinko mane, vadinasi, esu įdomi. O ir nauda abipusė!“ – kalbėjo ji.

„Marlaborogold“ nuotr./Karolina Meschino ir jos mylimasis Remigijus
„Marlaborogold“ nuotr./Karolina Meschino ir jos mylimasis Remigijus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis