Irma Jurgelevičiūtė ir kitos įžymybės „matavosi” plaukus: „Dabar moterys lizingu ima ne tik mašinas“

Antradienio vakarą Vilniuje šventiškai paminėtas naujos grožio studijos atidarymas su būriu ištikimų klienčių, nuomonės formuotojų ir žinomų bičiulių: atlikėja Irma Jurgelevičiūte, dainininkė Egle Jakštyte, stilistu Karoliu Murausku, teisininke Karolina Jonaitiene, dainininku Deividu Dubinovu ir kitais svečiais.

Salono ir prekės ženklo „Hairsera“ įkūrėja Karolina Miškinė, žinoma plaukų priauginimo meistrė Kaune, nusprendė plėsti savo veiklą ir žengti į Vilnių dėl didžiulės paklausos, rašoma pranešime spaudai.

Šventėje plaukus norėjo „pasimatuoti“ daugelis svečių. Turui po Lietuvą besiruošianti grupės „Dinamika“ atlikėja Irma Jurgelevičiūtė taip pat domėjosi plaukų priauginimu.

„Plaukai ir bateliai yra beveik pagrindinės moters įvaizdžio detalės. Dabar nuo įtempto koncertų kiekio, naudojamų priemonių šukuosenoms, plaukai išties kenčia, tad norisi wow efekto, norisi plaukų tūrio, plaukų gyvumo ir laisvumo, – kalbėjo atlikėja. – Džiaugiuosi, kad Lietuvoje yra konkurencingumas, kaip ir kiekvienoj gyvenimo srity išlieka patys lanksčiausi, stipriausi ir nuoširdžiausi, nes nuoširdumas šiais laikais tampa dificitu.“

Fotogalerija:

Meistrė ir prekės ženklo įkūrėja K.Miškinė pasakojo: „Plaukų priauginimas dabar taip patobulėjo, kad dažniausiai gatvėje nesuprasite, ar moteris yra su priaugintais plaukais, ar ne. Netgi trumpų plaukų šukuosena gali turėti savo formą dėl papildymo priaugintomis plaukų sruogelėmis. Nesvarbu, kokia bebūtų šukuosena, jeigu moteris jaučiasi patenkinta savo plaukais – ji dažniausiai jaučiasi patraukti ir graži, galbūt dėl to šiandien plaukų priauginimas išgyvena populiarumo piką, nes vis daugiau moterų supranta, jog vos per vieną valandą gali pakeisti savo išvaizdą, eksperimentuoti su skirtingais ilgiais bei spalvomis. Šiais laikais moterys lizingu ima ne tik mašinas, bet ir plaukus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis