Išleistuvėms besiruošianti Milita Daikerytė pristato šventinį įvaizdį: kukli suknelė ir ryškus makiažas

„Girdėjau artėja išleistuvės. Sako, kad joms reikia ruoštis atsakingai“, – sako salono „Studio M“ įkūrėja, abiturientė Milita Daikerytė.
Milita Daikerytė
Milita Daikerytė / Asmeninio albumo nuotr.

Likus paskutiniams mėnesiams iki išleistuvių, Milita nusprendė paeksperimentuoti su įvaizdžiu. Drauge su dizaineriu Robertu Kalinkinu pateikė idėją, kaip mokyklos baigimo proga gali atrodyti stilingos dvyliktokės.

Milita pasipuošė R.Kalinkino kurta linine suknele, kurią pati vadina paprastai kuklia, bet tuo pačiu – stilinga ir šiuolaikiška. Esą būtent taip turėtų siekti atrodyti jaunos merginos, o ne perspausti bandant atrodyti gerokai vyresnėmis, nei yra iš tiesų.

Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė
Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė

„Norėjome įvaizdį pateikti stilingai. Svarbiausia – išlaikyti estetiką, tvarkingumą. Ši šventė – paskutinis kartas, kai dar gali pasijausti mokiniu, todėl labai svarbu atrodyti sau gražiai, ypatingai, tačiau tuo pačiu – išlaikyti kuklumą ir lengvumą“, – Žmonės.lt sakė Milita.

Prie suknelės mergina priderino ir šventinę šukuoseną bei makiažą, kuriuos sugalvojo ir atliko „Studio M“ stilistės.

Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė
Asmeninio albumo nuotr./Milita Daikerytė

„Nepabijojau tamsaus makiažo. Išgavome balansą ir viduriuką, kai suknelė lengva, šukuosena – paprasta, bet puošni kasa, o makiažas – griežtas ir ryškus“, – sakė ji.

Milita sako, kad ši suknelė – nėra ta, kurią ji rinksis išleistuvėms, tai tik idėja. Tačiau tuo pačiu tikina svarstanti apie R.Kalinkino kurtą drabužį.

VIDEO: Išleistuvėms besiruošianti Milita Daikerytė pristato šventinį įvaizdį

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis