Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Išsipildymo akcijos 2009“ kilniems tikslams jau paaukota daugiau nei ketvirtis milijono!

Likus mažiau nei trim savaitėm iki tradicinio „Išsipildymo akcijos 2009“ finalinio koncerto ir tiesioginio telemaratono, kurio metu studijoje svečius kalbins net 8 vedėjai, projekto rengėjai džiaugiasi žmonių aktyvumu ir kilnumu. TV3 ir SEB banko inicijuojamam labdaros projektui skambindami ar siųsdami žinutes Lietuvos žmonės paaukojo jau 291 484 litus!
„Išsipildymo akcijos“ logotipas
„Išsipildymo akcijos“ 2009 metų logotipas. / TV3 nuotr.

„Ne tik gerumo kupini šalies žmonės, bet ir įmonės kasmet vis aktyviau kaip galėdami stengiasi prisidėti prie šios akcijos. Spaudos darbai, rėmimas, pasiruošimas koncertui, nemokami renginiai ir kiti geri darbai džiugina vaikus bei padeda akcijos rengėjams padovanoti gražų projekto finalą“, – sako „Išsipildymo akcijos 2009“ koordinatorė Jolita Vitkauskaitė.

Telekomunikacijų operatoriai „Bitė Lietuva“, „Mediafonas“, „Omnitel“, „Tele2“, „TEO LT“ ir šiemet atsisakė administravimo mokesčio už akcijos žinutes ir skambučius, tad visi suaukoti pinigai atiteks vaikams iš globos įstaigų. Bankai – SEB, „DNB Nord Bankas“, Nordea, Parex, „Swedbank“ ir Ūkio bankas aukojant pavedimu taip pat atsisako administravimo mokesčio. Žmonių patogumui sukurtas naujas aukojimo portalas www.aukok.lt, apjungiantis įvairias paramos siekiančias labdaros organizacijas, kurioms lėšas aukoti galima tiesiog internetu – per elektroninės bankininkystės sistemas, prisideda prie „Išsipildymo akcijos“ ir kviečia žmones pasidalyti gerumu. Aukojant per šią sistemą bankai taip pat neima administravimo mokesčio, todėl visa žmonių persiųsta suma atitenka aukojamam fondui.

Daugelis įmonių organizuoja vaikams įvairius nemokamus renginius, arba aukoja dalį lėšų nuo organizuotų pasirodymų nupirktų bilietų. VšĮ „Aplinkos valdymo ir technologijų centras“  vaikų globos namų auklėtiniams ir darbuotojams Vilniaus, Kauno, Jonavos vaikų globos namuose skaitė nemokamas paskaitas apie ekologiją ir švaresnę aplinką.

„Labai svarbu, kad vaikai suprastų, jog gėris prasideda pirmiausiai nuo mūsų pačių“, – sako „Išsipildymo akcijos 2009“ koordinatorė.

VšĮ „Teisingas sprendimas“ gruodžio 19 dieną 13 val. prekybos centro „Ozas“ trečiame aukšte rengs mažųjų parodėlę, kuriai darbelius ruošė vaikų darželio „Žiedas“ vaikai, „SOS kaimų“ ir Vilniaus 1-ųjų vaikų globos namų auklėtiniai.

UAB „Fazer kepyklos“, kepančios „Gardėsio“ prekiniu ženklu pažymėtus duonos gaminius, jau kelerius metus iš eilės prisideda prie „Išsipildymo akcijos“. Šiais metais į akcijos labdaros fondą bus skiriama po 2 centus nuo kiekvienos nupirktos bandelės, pažymėtos specialiu akcijos lipduku.

Kelionių agentūra „Sofa travel“ pernai ir šiemet iki gruodžio 20 dienos nuo kiekvienos įsigytos kelionės 10 litų skiria „Išsipildymo akcijos“ vaikų kelionėms. Už 2008-ųjų surinktas lėšas Gendrutės ir Henriko Karitonų 9 asmenų šeimyna, gyvenanti Biržų rajone, Latvelių kaime, išvyko svajonių atostogų į Egiptą. Šiemet surinkti pinigai taip pat bus skirti likimo nuskriaustų vaikų poilsiui. 

„Labai daug tų, kurie mums padeda įvairiais daiktais, o šie padės įgyvendinti visų mažųjų laukiamą įspūdingą akcijos koncertą. Dėkojame Lietuvos kino studijai, „Senamiesčio spaustuvei“, „DPD“, „Kuvert“, UAB „Optikos ir technologijos“ baseinų centrui, „Florisimai“, UAB „Kortui“, „La Rivierai“, viešbučiui „Best Western Vilnius“, žurnalams – „Mamos žurnalas“, „Mažylis“ ir „Tavo vaikas“, „Tores“ restoranui, UAB „Papyrus Lietuva“, www.starchat.lt; UAB „RMI muzikos servisas“, UAB „Prezentacijų spektras“, „Mambo“ picerijai ir daugeliui kitų, kurie net sunkiu šaliai metu skuba padėti tiems, kuriems labiausiai trūksta paramos“, – dėkoja J. Vitkauskaitė.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos