„Išsipildymo akcijos“ koncerto metu suaukota įspūdinga suma

Penktadienio vakarą Elektrėnų ledo arenoje įvyko 19-tojo TV3 ir ilgamečio partnerio SEB organizuojamo paramos projekto „Išsipildymo akcija“ koncertas. Jo metu visi geros valios žmonės ne tik išgirdo 8 mažųjų ligoniukų istorijas, bet ir dosniai prisidėjo prie lengvesnio jų rytojaus. Vien koncerto metu paaukota daugiau nei 237 637 tūkst. eurų, o susumavus dar iki koncerto paaukotus pinigus, iš viso surinkta beveik 340 tūkst. eurų
„Išsipildymo akcijos“ koncerto akimirka
Giedrė Kilčiauskienė / V.Domkutės/Fotodiena nuotr.

Įspūdinga surinkta suma mažiesiems ligoniukams suteiks visą būtiną pagalbą – surinktos lėšos keliaus vaikų gydymui, reikalingoms operacijoms, reabilitacijoms, medicininei įrangai, vaistams ir kitiems būtiniausiems reikmenims.

Tačiau svarbu nepamiršti, kad per koncertą ir iki jo surinktos lėšos – tik pusiaukelė link šviesesnio vaikų rytojaus. Daugybė vaikučių vis dar laukia pagalbos, o artėjant Kalėdoms – ir žmonių gerumo. „Išsipildymo akcija“ ir toliau tęsia savo misiją, o visi norintys padėti, iki pat sausio mėnesio vis dar gali tai padaryti čia.

Šių metų „Išsipildymo akcijos“ metu TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė prabilo apie naują paramos projekto misiją, donorystę. Apsilankiusi pas vieną iš šių metų „Išsipildymo akcijos“ herojų Kamilę, kuri vis dar laukia donoro, L.Blaževičiūtė kreipėsi į kiekvieną žiūrovą, o kartu – ir į kiekvieną Lietuvos gyventoją, prašydama susimąstyti apie pagalbą, kuri nepamatuojama jokiais pinigais. Tik kiekvienas iš mūsų tokiems žmonėms kaip Kamilė gali padovanoti šansą gyventi. Vienas iš koncerto vedėjų, M.Mikutavičius, L.Blaževičiūtei antrino prisiminęs užrašą, kuris paliko įspaudą ir jo paties atmintyje: „Neimkite savo organų į Dangų. Dievas mato – jie reikalingi čia, Žemėje“.

V.Domkutės/Fotodiena nuotr./„Išsipildymo akcijos“ koncerto akimirka
V.Domkutės/Fotodiena nuotr./„Išsipildymo akcijos“ koncerto akimirka

Artėjančios didžiosios metų šventės visuomet siejasi su atviromis, meilės kupinomis žmonių širdimis bei gerumu, kuris gali ištirpdyti net ledą, todėl neatsitiktinai šių metų „Išsipildymo akcijos“ koncertui pasirinkta įspūdinga ledo arena. Būtent ledas atspindi ir tą trapią kasdienybę, kurioje gyvena visi „Išsipildymo akcijos” herojai. Tačiau visų gerų žmonių, prisidėjusių prie „Išsipildymo akcijos“, dėka, visa tai dabar gali pradėti keistis, o mažieji didvyriai ir jų šeimos – imti gyventi geriau.

Paramos akcijos koncerto metu žiūrovai turėjo progą pamatyti ryškiausius šalies atlikėjus ir jų premjeras, o kai kurie jų netgi sukūrė kvapą gniaužiančius pasirodymus, koncertinę avalynę pakeitę pačiūžomis. Andrius Mamontovas, Inga Jankauskaitė, „X faktoriaus“ žvaigždės, Monique, Egidijus Sipavičius, FC Baseball bei daugelis kitų savo kūriniais ne tik įkvėpė kalėdiškos nuotaikos, bet priminė ir apie tai, kad šiuo metu svarbiausia yra žmogiška šiluma ir noras dalintis. Ne vienas iš jų vėliau prisėdo ir jautriam pokalbiui, o taip pat žiūrovai išvydo ir Gian Luca Demarco su visa šeima, Kauno arkivyskupą Kęstutį Kėvalą bei daugelį kitų.

V.Domkutės/Fotodiena nuotr./„Išsipildymo akcijos“ koncerto akimirka
V.Domkutės/Fotodiena nuotr./„Išsipildymo akcijos“ koncerto akimirka

„Išsipildymo akcija“ bendradarbiauja su aukojimo internetu portalu aukok.lt, telekomunikacijų operatoriumi TCG, operatoriais Bitė, Tele2 ir Telia. Skambinti ar rašyti trumpąsias SMS žinutes ir paaukoti galite šiais numeriais: 1891 – 3 EUR, 1892 – 5 EUR, 1893 – 10 EUR.

Visa paaukota suma keliauja į „Išsipildymo akcijos“ sąskaitą – akcijos partneriai netaiko jokių kitų mokesčių.

„Išsipildymo akcijos“ skaidrumu rūpinasi audito įmonė Grand Thornton Baltic.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis