K. Strolienė sako, kad tiekėjai tokie pat svarbūs, kaip ir klientai, todėl palaikyti glaudžius ryšius su jais tiesiog būtina. Susitikimai su tiekėjais, pasak verslininkės, labai svarbi verslo auginimo dalis, nes būtent per tokius susitikimus gaunamos ypač geros sąlygos.
„Absoliučiai visus susitikimus su tiekėjais su Povilu laikome savo rankose. Kažkuriuo metu, kai laukiausi vaikų, siųsdavome atstovus, bet greitai supratome, kad jei norime gauti išskirtines sąlygas, mirk-gyvenk patys turime vykti puoselėti ryšius. Visus svarbiausius sprendimus priima tik savininkai, todėl, natūralu, kad visada geriausia bendradarbiauti ir visas sąlygas derinti su savininkais. Be to, derybose didžiąją dalį sandorių nulemia ne racionalus protas, o emocijos, simpatija, bendros vertybės ir požiūris. Prie derybų stalo atsisėdęs žmogus gali tik kurį laiką klausyti ir išlaikyti dėmesį. O bendraudami neformaliai, pietaudami, geriau vieni kitus pažįstame, perprantame, natūraliai gimsta naujų minčių ir idėjų. Būtent todėl kiekvienais metais skiriame tam laiko ir dėmesio, kad ir kokios būtų aplinkybės“, – sako K. Strolienė.
Su garsiausiais Europoje namų kvapų ir parfumerijos prekių ženklais dirbanti verslininkė sako, kad dažniausiai visi susitikimai su tiekėjais vyksta neformalioje aplinkoje, išskyrus pirmą kartą. „Prisimenu pirmą susitikimą su „Lalique“ atstovais: atvažiavau su pluoštais popierių, kuriuose buvo suguldyti visi mano strateginiai planai. Tačiau toks susitikimas būna tik pirmas, visi kiti persikelia į neformalią aplinką: tiekėjų namus, kokį nors naują ar jaukų restoraną. Būna, kai kurie susitikimai vyksta parodose. Viskas priklauso nuo situacijos. Kita vertus, dalį tiekėjų pažįstame jau daugiau nei penkiolika metų, todėl tikrai natūralu, kad susitikę kalbame ne tik apie darbus. Dažniausiai tam užtenka dvidešimt minučių. O kitas laikas skiriamas apskritai bendravimui, dalijimuisi patirtimi, tendencijomis, naujienomis. Tai susitikimai, kurių be galo laukiu. Nes žinau, kad nuo iki bus pasirūpinta viskuo, ką aš mėgstu. Tikrai bus užsakyta mano mėgstamo šampano, maisto ar desertų. Būtent per šiuos neformalius pokalbius ir susitikimus, kai reikia, mes ir sutartis pasikeičiame ar pratęsiame. Pakeičiame įkainius. Dauguma mūsų tiekėjų – šeimos. O tai dar labiau sustiprina ryšį ir bendrus interesus, nes kalbame ne tik apie darbą, bendrus dalykus, bet ir vaikus“, – patirtimi dalijasi K. Strolienė.
O kai tiekėjai atvažiuoja į Lietuvą, Kristinos ir Povilo Strolių šeima juos visada, be išimties, kviečia į savo namus vakarienės. „Tai privaloma susitikimų dalis. Savo svetingumu norime jiems parodyti dėmesį. Kadangi prancūzai, priešingai, nei italai ar ispanai, yra labai uždari ir šalti, nemėgsta svetimų žmonių įsileisti į savo erdvę, atvėrę jiems savo namų duris, tarsi užduodame toną, kaip galima bendrauti. Tačiau, įdomiausia, kad visi mūsų tiekėjai prancūzai yra ne tik verslo partneriai, bet ir artimi bičiuliai, draugai.
Prisimenu, parfumuotų skalbiklių ANTOINE kūrėjai Dominique’as ir Jean-Noelis iki ryto šoko su „Krispo“ komanda, „Panpuri“ atstovas Celio po vakarienės iki paryčių pasakojo savo gyvenimo istorijas. „T. LeClerc“ savininkai, kai juos nusivežėme į svečius pas menininkę Indrą Marcinkevičienę, per vakarienę buvo tokie susijaudinę, kad net kalbą atsistoję pasakė. Jie mums su Povilu linkėjo visada išlikti savimi – būti tokiems atviriems, jaukiems ir draugiškiems. Gal iš tiesų mudu patys ir padiktuojame tokį nuoširdų bendravimą. Jei patys būtume kitokie, uždaresni, ko gero, ir su mumis kitaip elgtųsi. Todėl lygiai taip pat svetingai jie mus priima, kai atvykstame į Paryžių.“
K. Strolienė sako, kad neužtenka vien tik užmegzti pažinties su prekių ženklų kūrėjais ir atstovais, santykius reikia nuolat palaikyti ir atnaujinti. Dauguma kūrėjų labai jautriai žiūri į savo kūrybą, todėl labai svarbu pajusti, kaip su jais bendrauti, žinoti, kaip prie kiekvieno prieiti, ką ir kada pasakyti, kaip elgtis su jų produktais. Todėl, pasak verslininkės, tik per gerą santykį, draugišką ryšį galima gauti išskirtines sąlygas savo verslui, užmegzti naujų pažinčių.
Viena didžiausių šių metų naujienų, kurią Stroliai su džiaugsmu parsivežė iš Paryžiaus, tai „Miles Wambaugh Perfumes“ nišiniai kvepalai. „Su šiuo prekių ženklu įžengiame į aukštosios parfumerijos pasaulį. Mums tai dar nauja, tačiau tikime, kad jau esame tam pasiruošę.
Šiemet savo klientams pasiūlysime ir kitų naujienų. Ko gero, kitos didžiausios šių metų naujienos – „Lalique“ bijūnais kvepiančios žvakės, „David Mallett“ plaukų eliksyras. D. Mallett sukūrė tokį eliksyrą, kurį naudodamas žmogus gali namuose pasidaryti tokias pat procedūras, kaip ir šio garsaus stilisto salonuose. Kita svarbi naujiena, kurios labai laukiame – atsinaujinusi „Panpuri“ linija. Šiais metais „Panpuri“ dar labiau išryškina holistinį požiūrį į žmogų. Jų filosofija sako, kad vienas produktas turi atlikti visas galimas funkcijas. Ir dar šiemet savo gerbėjus, mėgstančius vonios procedūras, „Panpuri“ pradžiugins unikaliu „Afroditės“ aliejumi.
Šįsyk verslininkai lankė prancūzų tiekėjus, netrukus jų laukia kelionė ir į kitas šalis – Italiją, Ispaniją, Islandiją, Švediją.