Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išskirtiniai kadrai: „Mados infekcijos“ reklaminiu veidu tapusi Augustina Jackevičiūtė neišsigando nei aukščio, nei vėjo mašinos

Ketvirtadienio popietę Vilniaus baldų prekybos centro „Audėjas“ paviljone vyko festivalio „Mados infekcija“ reklaminio klipo filmavimas. Meno kūriniui prilygstančią reklamą kūrė gausus būrys profesionalų, pagrindine klipo heroje tapo 17-metė manekenė Augustina Jackevičiūtė.
Augustina Jackevičiūtė
Augustina Jackevičiūtė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Reklamos, kuri televizijos žiūrovams bus pristatyta jau kovo 1-ąją, autorius – Aleksandras Polevojus. Menininkas festivalio reklamą kuria antrus metus iš eilės, idėją ir scenarijų jis kūrė drauge su režisieriumi Mariumi Kunigėnu. Reklamos operatorius – antrus metus su „Mados infekcija“ dirbantis Karolis Stankus. Reklamą prodiusavo TV klipų gamybos kompanija „Creator“.

Anot A.Polevojaus, pagrindine reklamos idėja tapo klasikinis filosofinis derinys – grožis ir mirtis, jaunystė ir laikinumas. „Kas gi labiau apeliuotų į nepaviršutinišką požiūrį? Tai renesansiška, kontrastinga idėja“, – šypsosi jis.

A.Polevojus Žmonės.lt skaitytojams detaliai nupasakoja būsimos reklamos siužetą: „Mergina įšoka į vandenį ir tarytum lėtai jame plaukioja. Matomi judesiai, portretai. Šalia jos veido praplauks laužtuvas. Tai – tarytum užuomina į įvykdytą nusikaltimą. Galiausiai žiūrovai pamatys įspūdingą jos šukuoseną, priminsiančią kraujo purslus.“

VIDEO: "Mados Infekcijos" reklamos filmavimo užkulisiai

Tiesa, nei vandens, nei kraujo klipo žiūrovai nepamatys – įspūdį kurs abstrakcijos: išplaukusi erdvė, tekantis tušas. „Viskas bus labai simboliška, abstraktu – jokių vandens burbuliukų nekursime. Bendras vaizdas turėtų atrodyti keistai, nelogiškai“, – paaiškina A.Polevojus. 

Šių metų „Mados infekcijos“ reklaminis klipas bus nespalvotas. Sukurti reklamai prireiks nemažai specialiųjų efektų. „Sudėtingiausia, ko gero, bus sukurti estetiką – gražų šukuosenos vaizdą, organiką. Sieksime, kad vaizdas reklamoje būtų ne ką mažiau įspūdingas nei spausdintuose plakatuose“, – kalbėjo A.Polevojus, pats atsakingas už efektus.

Dėmesys plaukams

Anot vienos iš „Mados infekcijos“ organizatorių, dizainerės Sandros Straukaitės, šių metų festivalio reklaminės kampanijos akcentas – plaukai ir šukuosenos. „Mada yra ir plaukai, ir grimas, ir batai, ir aksesuarai. Šįmet dėmesį skirsime plaukams, kitais metais – kam nors kitam. Pernai, pavyzdžiui, paskutiniu akcentu tapo gėlės“, – prisimena menininkė.

Anot jos, plaukų šukuosenas, garbanas ir sruogas kiekvienas gali interpretuoti savaip: „Plaukai yra asociacija. Jie gali simbolizuoti dažus, dūmus, vulkaną... Ką tik nori. Juos galima interpretuoti skirtingai.“

Pagrindine S.Straukaitės atsakomybe filmuojant reklaminį festivalio klipą tapo manekenės A.Jackevičiūtės apranga – ilga mėlyna suknelė, nuostabiai atrodanti plaikstoma vėjo. „Suknelę kūriau pagal režisieriaus pageidavimus. Ją kuriant buvo naudojamas šilkas, joje yra įpjovimų. Kūriau trumpai – režisierius net stebėjosi“, – sako S.Straukaitė.

Augustina Jackevičiūtė
Augustina Jackevičiūtė

Pakerėjo plastika

Šių metų „Mados infekcijos“ veidu jaunoji manekenė A.Jackevičiūtė tapo neatsitiktinai – renginio organizatoriai ją pasirinko iš daugybės pretendenčių. 

„Specialiai šio klipo herojai atrinkti surengėme atranką. Dviem merginoms pasiūlėme nusifilmuoti bandymuose, Augustina jų metu mus sužavėjo. Ji geriausiai atitiko klipo nuotaiką ir išpildė lūkesčius. Ji išsiskiria savo plastika – galbūt jai padeda tai, kad lanko baletą“, – Žmonės.lt pasakojo A.Polevojus. Pati A.Jackevičiūtė Žmonės.lt pasakojo baleto pamokas lankanti jau ketverius metus, tačiau tai, anot jos, viso labo tėra hobis. 

Nors manekenei viso labo 17 metų – mergina eina į 11 klasę, savo srityje ji jau yra pasižymėjusi: neseniai A.Jackevičiūtė įsiamžino Skandinavijos muzikos grupės klipe. „Mados infekcijos“ reklaminė kampanija jai – pirma tokio masto Lietuvoje.

„Nekantrauju pati pamatyti visa tai. Tikiuosi, kad man pavyks išpildyti organizatorių lūkesčius ir visi bus laimingi“ – viliasi A.Jackevičiūtė.

Augustina Jackevičiūtė ir Sandra Straukaitė
Augustina Jackevičiūtė ir Sandra Straukaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?