Išvydęs Jonavos žaliaskarę kritikas J.Pečeliūnas nustebo: „Man eglę reikia vertint, o ne kepurę“

„Kalėdinių eglių olimpiadą“ pradėjęs ir jau aplankęs gausybę žaliaskarių, jų kritikas, humoristinio turinio kūrėjas Justas Pečeliūnas toliau tęsia keliones po Lietuvą. Šį kartą vaikinas apsilankė Jonavoje, kur jį nustebino pagrindinė miesto eglė. Tiesa, ne iš gerosios pusės.
Justas Pečeliūnas ir Jonavos miesto eglė
Justas Pečeliūnas ir Jonavos miesto eglė / Asmeninio archyvo nuotr.

Šiemet po Lietuvos miestus ir miestelius važinėjantis J.Pečeliūnas kuria linksmus vaizdo įrašus apie kalėdines egles ir išsako apie jas savo nuomonę socialiniuose tinkluose.

Šį kartą turinio kūrėjo akiratyje – Jonavos miesto eglė.

Įrašu jis sutiko pasidalinti ir su portalo Žmonės.lt skaitytojais.

Vos atvykęs J.Pečeliūnas išvydo eglučių parką, kuris itin jį sužavėjo. Labiausiai nustebino eglutė panaši į stovinčią Vilniuje.

„Žiūrėkit! Ir Vilniaus eglę Jonava turi“, – juokaudamas stebėjosi eglučių kritikas.

Apžiūrėjęs ir kitas parko eglutes bei šventines dekoracijas žinomas vaikinas įvertino jas teigiamai ir nuėjo prie pagrindinės miesto eglės. Ši, deja, pritrenkė iš blogosios pusės.

Jonavos miesto eglė sukurta is daugybes lempučių, kurios žiba ir keičia savo spalvas. Tokia koncepcija nesužavėjo eglučių kritiko. Nepatiko jam ir eglės forma.

„Man eglę reik vertint, o ne kepurę, kas čia per nesąmonė? Žinokit, Jonava, jūs taip lengvai nepraslysit šiemet. Kaip atrakcionas koks atrodo, o ne kaip eglė. Žinokit, man nepatinka. Televizorių ant eglės uždėjo, skaityk, aš gi namie galiu pažiūrėti“, – rėžė turinio kūrėjas.

Jis taip pat pateikė ir pasiūlymą kitų metų Jonavos eglių kūrėjams.

„Tai, girdit, idėja jums kitiems metams – pastatykit televizoriaus ekraną ir įjunkit eglės nuotrauką“, – teigė J.Pečeliūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis