2013 09 15 /16:13

Jubiliejiniame „Danske bank“ Vilniaus maratone jėgas išbandė ir garsūs žmonės

Sekmadienį, 9 val. ryte, Vilniuje prasidėjo „Danske bank Vilniaus maratonas“ bėgimas, kuriame, skirtingose rungtyse, dalyvavo ir garsūs verslo, politikos ir pramogų verslo atstovai.
Ignas Staškevičius
Ignas Staškevičius ir Vlada Musvydaitė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Savo jėgas išbandė aktorius Rolandas Kazlas, žurnalistė Gabrielė Martirosianaitė, bėgusi 4,2 km nuotolį, verslininkas Ignas Staškevičius, bėgikė Diana Lobačevskė, Beatos Nicholson vyras Tomas, nubėgęs 10 kilometrų, ir kiti. Iš viso Vilniaus maratone dalyvavo 10 tūkst. žmonių.

Štai dainininkas Vaidas Baumila sekmadienį nubėgo 10 kilometrų, o jo bičiulis, dainininkas Edgaras Lubys-Feral – pusę maratono. 10 kilometrų atstumą įveikė ir Vaida Grikšaitė-Česnauskienė. Ji su savo sūnumis taip pat dalyvavo „Unicef“ bėgime. Kartu su ja bėgo ir Naglis Šulija su dukra, Aurelijos Razmarataitės-Žakaitienės dukra.

I.Staškevičius, kurį sporto žurnalistė Vlada Musvydaitė kalbino prieš startą, sakė, kad tai jau dešimtasis Vilniaus maratonas, kurį jis bėga. „Bėgsiu visą maratoną, tačiau labai neskubėsiu, pasikalbėsiu su trasoje bėgančiai pažįstamai“, – kalbėjo verslininkas.

Visą informaciją apie maratoną ir jo eigą į anglų kalbą vertė muzikantas Viktoras Diawara.

Jėgas buvo galima išbandyti įvairiuose nuotoliuose ir rungtyse: pilnoje maratono distancijoje (42 km 195 m), pusės maratono (21 km), „Nestlé“ ketvirčio maratono (10 km 549 m), komandinėje „Lietuvos pašto estafetėje“ 4x10,5 km ar „Rimi šeimos“ 4,2 km bėgime.  Taip pat mažieji sportininkai galėjo dalyvauti „Unicef“ vaikų bėgime.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis