Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įvertinkite: Berta Timinskaitė pristatė savo dainos „Reikia, kad reiktų“ vaizdo klipą

Pirmadienį Vilniuje, K.Sirvydo skvere, muzikinio šou „Lietuvos balsas“ finalininkė Berta Timinskaitė pristatė muzikinį vaizdo klipą dainai „Reikia, kad reiktų“.
Šarūnas Kirdeikis ir Berta Timinskaitė
Šarūnas Kirdeikis ir Berta Timinskaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Vaizdo klipo pristatyme susirinkusiųjų laukė malonios staigmenos: motoroleriu atriedanti Berta, jos kepti pyragai, kava, televizorius viduryje pievos ir, žinoma, gyvai atliekama daina „Reikia, kad reiktų”, kurios akompanimentui Berta pasirinko netradicinę priemonę – boombox kasetinį magnetofoną.

Daina „Reikia, kad reiktų“ – žaisminga, spalvinga ir kupina netikėtų įvykių. Šie atsispindi ir B.Timinskaitės vaizdo klipe. Jame pasakojama idilę siekiančios sukurti merginos istorija. Jame apstu spalvingų dekoracijų ir netikėtumų: nuo vištų, pasiskolintų iš „Vingo parko zoo”, iki apsinuoginti išdrįsusio modelio Žilvino Trato. Pasitelkusi visą tai Berta stengiasi pasakyti: „Mylėkim kitus, o ne verskime juos mylėti mus”.

Pikniko metu „Show Makers akademijos” vadovas ir Bertos prodiuseris Šarūnas Kirdeikis džiaugėsi: „Kai susirenka jauni ir kūrybingi žmonės, nepaisant to, kad dirbama iš idėjos, klipas atrodo kaip už milijoną. Kita vertus, tos idėjos yra neįkainojamos”.  

„Ištiesų, kai galvojau daryti dainos vaizdo klipą, mano galvoje sukosi daug minčių. Tačiau reikėjo laiko, kad jos susigulėtų“, –  pristatyme kalbėjo atlikėja B.Timinskaitė.

Jūsų dėmesiui – Bertos Timinskaitės dainos „Reikia, kad reiktų“ vaizdo klipas:

VIDEO: Bertos Timinskaitės dainos „Reikia, kad reiktų“ vaizdo klipas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?