Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Įvertinkite: „Louis Vuitton“ mados namai pristatė pirmąją televizijai skirtą reklamą

Vieni garsiausių mados namų „Louis Vuitton“ su dizaineriu Marcu Jacobsu (49) priešakyje sekmadienio vakarą nudžiugino aukštosios mados ir savo prekės ženklo gerbėjus. Mat jie pristatė pirmąją per savo istoriją televizinę reklamą, debiutavusią populiariausio ir daugiausia „Emmy“ apdovanojimų šiais metais pelniusio serialo „Tėvynė“ metu.
 Louis Vuitton mados namų reklamos kadras.
Louis Vuitton mados namų reklamos kadras. / Youtube.com stop kadras

Įspūdingiausiame Paryžiaus statinyje, Luvro rūmų muziejuje, nufilmuotoje reklamoje vaidina žurnalo „Vogue“ redaktorės Anna Wintour liaupsinama manekenė Arizona Muse (24). Ji podiumu vaikštinėti pradėjo 2008-aisiais, tačiau išgarsėjo tik 2010 metais, kuomet iš ilgakasės blondinės virto trumpaplauke brunete.

Vaizdo klipą sukūrė iš Olandijos kilę mados fotografai Inezas van Lamsweerde‘as (49) ir Vinoodh Matadin (51). Reklamoje manekenė blaškosi po istorija kvepiančias Luvro sales, probėgšmais apžiūri Mona Lizos paveikslą, o galiausiai juodai raudonu oro balionu praskrenda virš legendinio „Cour Carrée“ viešbučio ir pranyksta horizonte.

Beje, įdomi detalė, kad „Louis Vuitton“ mados namų sukurtoje, televizijai skirtoje, reklamoje skamba tas pats, kompozitoriaus Johno Murphy (47) sukurtas, garso takelis, kaip ir kultiniame siaubo filme „28 dienos po..“ bei jo tęsinyje „28 savaitės po...“.

Jūsų įžvalgiai akiai – mados namų Louis Vuitton pirmoji televizijos reklama. Vertiname:

VIDEO: L'Invitation Au Voyage - The Louis Vuitton Advertising Campaign Film

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos