„Kartais grįžtu namo po sėkmingos dienos, bet gerklėje vis tiek jaučiu gumulą. Namuose esu viena ir neturiu, su kuo pasidžiaugti, – prisipažįsta Justina. – Ne pinigai žmogui atneša laimę. Todėl ir šventę darau tam, kad galėčiau pasidžiaugti bent su savo draugais. Negaliu pasidžiaugti kasdien grįžusi namo, nes neturiu, kas ten manęs lauktų.“
Tad surinkusi savo artimiausius žmones – mamą, patėvį, vyresnę seserį, gerus bičiulius, draugėmis tapusias klientes, Justina visą vakarą su šypsena veide šventė savo sėkmę.
Jos pasveikinti atvyko Natalija Bunkė, viešumoje retai pasirodanti su mylimuoju Edgaru, taip pat Kristina Ivanova, Julija Jegorova, Ingrida Martinkėnaitė, Neringa Šiaudikytė, Milisandra Radzevičienė, Gabrielė Rutkauskienė-Vasha.
Į sostinės barą „10 reasons lounge“ atvykusių svečių budrumą tikrino vienas iš penkių pasaulio iliuzionistų, kuris akimirkai pradangino pastatą nuo žemės paviršiaus, taip pat – Baltijos šalių „aklojo vairavimo” rekordininkas EMMAGiC. Vakarą vainikavo performansas, pristatantis Justinos prekės ženklo asortimentą.
Netikėta sėkmė
Prieš dvejus metus Justina Stambrauskaitė bralečių ir kūno juostų verslą pradėjo norėdama tiesiog užsidirbti smulkioms išlaidoms. Tačiau nuo pat pirmos akimirkos jos pečius užgulė didelis susidomėjimas ir auganti sėkmė, o kartu su ja – ir vis didėjantis darbo krūvis, kuris galiausiai virto jos kasdienybe.
„Dabar aš tuo gyvenu. Mano verslas man yra kaip vaikas – viską nuo pat pradžių dariau pati. Man nepadėjo, kaip kiti sako, joks vyras. Visa tai buvo mano indėlis, mano idėjos. Be abejo, ir nuostabių siuvėjų dėka. Be jų nebūtų nieko“, – 15min šypsosi J.Stambrauskaitė.
Nuolat ieško, kaip išsiskirti
Justina prieš dvejus metus pas siuvėją nuėjo su 70 eurų ir lopinėliu medžiagos. Pirmoji į eterį paleista jos kolekcija kainavo 200 eurų.
Dabar – nuo vienos siuvėjos, kuri tuomet patikėjusi Justinos svajone pirmuosius gaminius kūrė į skolą, viskas išaugo į kelias siuvyklėles. Šiuo metu kolekcija keičia viena kitą, nauji produktai vis papildo jos prekinį ženklą.
„Tokiame versle negali sustoti vietoje, užmigti su vienu produktu. Žmonės labai keičiasi, keičiasi poreikiai ir pati mada. Bralečių ir kūno juostų, kurios anksčiau buvo labai populiarios, dabar užsako daug mažiau nei prieš dvejus metus. Dabar daugiausiai domisi chalatais, naktiniais, pižamomis. Bet darome ir kelnaites, paplūdimio chalatus, laisvalaikio kostiumus, maudymosi kostiumėlius...“ – vardija ji.
Populiariausiems produktams ji sako pirmoji sugalvojusi išskirtinį bruožą – ėmė chalatams ir naktiniams išsiuvinėti kliento inicialus.
„Labai smagu, kad su tuo įkvėpėme kitus, ir konkurencija atsirado. Kas vėlgi yra gerai, nes manau, kad konkurencija yra privaloma vien dėl to, kad klientas galėtų rinktis. Reikia vis galvoti, kaip sudominti pirkėją, kuo jį prisitraukti. O mes, man atrodo, jam pasiūlome tikrai gerus produktus“, – tikina Justina.
Tačiau J.Stambrauskaitė prisipažįsta, padidėjus susidomėjimui, apsukoms, mintys apie verslą iš galvos nebeišeina – keliasi ir eina miegoti vis galvodama apie darbą.
„Tai labai skiriasi nuo samdomo darbo, kai turi darbo valandas, žinai, kiek uždirbsi. Čia niekada nežinai – vienas mėnuo gali būti labai sėkmingas, kitas – mažiau. Bet aš tikrai galiu pasakyti, kad iš to pragyvenu, negaliu skųstis“, – šypsosi ji.
Pasekti jos pavyzdžiu Justina skatina ir kitus. „Beprotiškai skatinu visus žmones, kurie galvoje turi idėją, kad ir nerealiausią, pabandyti! Ypač jei ji nereikalauja didelių investicijų. Niekada nežinai, kaip gali pasisekti“, – 15min pasakojo J.Stambrauskaitė.
Vakaro akimirkos: