Projekto naujokė Renata Dubinskaitė, atlikusi kūrinį iš Johno Kanderio miuziklo „Čikaga“ „Visa tai džiazas“, visiems komisijos nariams labiausiai neįtiko savo apranga. Ilga juodos spalvos aptempta suknele vilkonti mergina, anot komisijos narių, nesugebėjo gerai atsiskleisti.
R.Dubinskaitė |
J.Statkevičius Renatai pasisiūlė užkulisiuose nukirpti suknelę, kuri trukdo judėti pagal muziką ir varžo judesius. Tuo tarpu režisierė Dalia Ibelhauptaitė solistės pasirodymą pavadino visišku nuliu ir sulaukė publikos švilpimo.
„Šis kūrinys reikalauja gero vokalo ir gero dainavimo, o čia girdėjosi daug balsų viename, nebuvo vienos linijos“, – R.Dubinskaitės pasirodymą kritikavo operos solistė Sigutė Stonytė.
Tuo tarpu kūrinį iš W.A.Mozarto operos „Figaro vedybos“ atlikusi Ona Kolobovaitė visiems įtiko tiek išvaizda, tiek dainavimu. W.A.Mozarto laikus atitinkančia apranga pasipuošusi mergina atliko Kerubino ariją „Non si piu“.
„Nuostabiai skambėjo, kaip atgaiva, kaip vėjelis“, – gyrė J.Statkevičius.
O.Kolobovaitė |
„Mane žavi jūsų energija, tūkstančiu procentų žibančios akys, asmenybės individualumas, šiuolaikiškumas visko, ką darote. Puikiai atsiskleidėte“, – komplimentus Onai žėrė D.Ibelhauptaitė.
Šioje laidoje į šalis lėkė ir marškinių sagos: siurprizą visiems pateikė vienas laidos vedėjų Marius Jampolskis. Prie mikrofono stojęs ir ariją užtraukęs Marius dainavo taip ekspresyviai ir dramatiškai, kad įsijautęs staigiu judesiu atlapojo savo marškinius iš į šalis pažėrė sagas.
Staigmeną pateikė ir naujas projekto dalyvis Kęstutis Ališauskas, į filmavimą atvykęs sportine mašina, o veidą paslėpęs po lenktynininko šalmu ir taip priversdamas visus spėlioti, kas jis iš tiesų yra. Kęstutis tikino, kad lenktynės ir opera turi panašumų: dalyvaujant aktyviai dirba antinksčiai ir išsiskiria adrenalinas.