Joana Bartaškienė: moterims seksas nesibaigia niekada

Šį vakarą „Auksinėje blykstėje“ garsūs šalies žmonės ir žvaigždės atviraus ne tik apie senatvės baimę, bet ir atskleis, kaip jaunystę išsaugoti kuo ilgiau.
Joana Bartaškienė
Joana Bartaškienė / LNK nuotr.

Susigundęs šių laikų specialistų daromais stebuklais, sumąstė ir Vydas pasidaryti „operaciją“. Tik ne sendinimo, o jauninimo. Solidaus amžiaus vyriškio gerbėjos tikrai nepažins ne vieną dešimtį nuo veido nusibraukusio „Auksinės blykstės“ vedėjo.

Aerobikos pradininkė Lietuvoje, šokių projekto nugalėtoja Joana Bartaškienė teigė plastinėmis operacijomis nesusigundanti. Moteris turi tiek energijos, kad bet kuri jauniklė galėtų pavydėti.

Kad nepagalvotų niekas, jog ji vien burną aušina, ėmė Joana ir sušoko trankų šokį su atjaunėjusiu Vydu pagal filmo „Rokis“ garso takelį. Moteris dalinosi paslaptimis, kaip išsaugoti jaunystę, energiją ir dar tokiuose metuose gražiai atrodyti dėvint trumpus sijonėlius ir palaidines giliomis iškirptėmis.

 „Auksinėje blykstėje“ dalyvavęs stilistas Kęstas Rimdžius priskyrė Joaną prie tų retų pavyzdžių, kai vyresnė moteris puikiai atrodo rengdamasi jaunoms skirtais rūbais. Mat daugeliu atveju graudu žiūrėti ir tenka jam ne vieną damą mokyti aprangos, tinkamos jos amžiui, ir stiliaus taisyklių.

Sulaukė Joana aštraus klausimo, bet ne iš Kęsto Rimdžiaus, o iš „Auksinės blykstės“ vedėjo Kristupo Baublio. Išgirdusi „Kada tas seksas baigiasi?“, universitete dėstanti ir iškalbos trūkumu tikrai nepasižyminti moteris nepasimetė ir skėlė atgal: „Moteriai jis nesibaigia niekada. Čia jau priklauso nuo vyro. Jeigu jis jaunystėje ištaško be reikalo tą savo kibirėlį, tai ir nelieka nieko senatvėje“. Energingoji dama išdėstė visą teoriją apie solidų amžių ir sekso galimybes jo sulaukus. „Auksinės blykstės“ vedėjas nebeturėjo, ką ir pridurti...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis