Kaip 15min pasakojo J.Sadauskienė, viskas įvyko gruodžio 11 dieną, prie Kaune esančio prekybos centro. Prie išėjimo senyvo amžiaus moteris užkliuvo už lauko kilimėlio, pakrito ir patyrė sunkius sužalojimus.
„Ji užkliuvo už tragiškos kokybės kilimėlių, kurių tikrai negalima laikyti. Net specialiai iš Vilniaus važiavau į Kauną, kad įvertinčiau situaciją. Baisu, kad toks aplaidumas. Ten gali užsimušti ir žymiai daugiau žmonių, ypač švenčių laikotarpiu, kai toks didelis lankytojų skaičius. Siaubinga“, – 15min pasakojo moteris.
Apie nelaimę J.Sadauskienė sužinojo iš medikų, ją informavo, kad motina Elfrida vežama į ligoninę, kur jai prireikė skubios pagalbos. Kaip Jolanta pasakoja, jos mama serga onkologine liga, turi problemų su inkstais, serga širdies nepakankamumu, o siekiant atstatyti išnirusį žastą teko naudoti narkozę.
„Ši nelaimė jai buvo didžiulis smūgis. Mama jaučiasi tragiškai, mėlynė ant kūno labai didelė, ji pati nieko negali pasidaryti, savimi pasirūpinti. Iki šiol puikiai viską pasidarydavo, dabar jai reikalinga pagalba visą parą. Šventės išties sugadintos“, – 15min nuoskaudos neslėpė moteris.
Jos mamai su įtvaru teks išbūti šešias savaites, kasdien matuoti spaudimą. Vilniuje gyvenanti modelių agentūros įkūrėja guodžiasi, kad dėl slaugos teks samdyti žmogų, kuris kasdien atvyktų suteikti reikalingą pagalbą.
Vis dėlto Jolantą labiausiai nustebino prekybos centro darbuotojų abejingumas. Jos teigimu, niekas iš darbuotojų nesuteikė pagalbos, o kreipusis į prekybos centro vadovus, esą nepavyko sulaukti jokios paguodos.
„Įmonės vadovai paaiškino, kad tai yra paslydimas ir jie už tai neatsako. Pasakė, kad ji paslydo ir viskas“, – komentavo Jolanta.
Tiesa, į pretenziją sureagavę prekybos centro atstovai išreiškė susirūpinimą ir apgailestavo dėl susidariusios situacijos, tačiau patikino, kad prekybos centre buvo pastatyti ženklai, kurie įspėja klientus, jog yra slidu ir reikia būti atidiems. Paaiškinta, kad prekybos centro lankytojams buvo sudaryta galimybė ženklus pamatyti ir apsisaugoti. Kaip sako Jolanta, tuo pagrindusi, kad tai nėra jų kaltė, įmonės vadovybė atmetė išreikštą pretenziją.
Visgi J.Sadauskienė ruošiasi nenuleisti rankų ir dėl šios istorijos jau kreipėsi į advokatus. Ji sieks, kad būtų atlyginta moralinė žala.
Tiesa, šioje istorijoje Jolanta suprato, kad yra ir išties gerų žmonių. Jos mamai padėjo dvi pro šalį ėjusios jaunos merginos, kurios iškvietė greitąją pagalbą, visą laiką buvo kartu, ramino, tikrino pulsą.
„Mane labai nustebino toks jaunų žmonių atsakingumas ir gerumas. Tikiuosi, kad viešumas padės man jas rasti“, – sako Jolanta.
Žinoma moteris prašo dalytis šia istorija ir tikisi, kad galės tinkamai atsidėkoti jos, kaip pati sako, mamos angelams sargams.
15min bandė dėl šios situacijos susisiekti su prekybos centro vadove ir administracija, tačiau nurodytais telefono numeriais niekas telefono ragelio nekėlė.
Sava istorija Jolanta Sadauskienė pasidalijo ir savo feisbuko puslapyje.