Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jolanta Uspaskich: šokių nepamirštu – juk tai taip moteriška!

Ji nebuvo linkusi kritikuoti ar nuliūdinti, atvirkščiai – pagirti ir padrąsinti. Būtent taip savo dalyvavimą komisijos gretose šeštadienio vakarą projekte „Šok su manimi“ įvardino verslininkė Jolanta Uspaskich.
Jolanta Uspaskich
Jolanta Uspaskich / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Aš puikiai suprantu dalyvius, kaip jiems yra sunku. Esu žmogus, kuris moka įsijausti į kito situaciją, būseną“, – pasakojo verslininkė, turinti šokių projektų dalyvės patirtį.

Jurijus Smoriginas leptelėjo, kad J.Uspaskich į projektą teisėjauti atėjo dėl reklamos, tačiau moteris „dievu“ save vadinančiam komisijos pirmininkui skolinga neliko.

„Manau, kad aš čia jums darau reklamą...“, – šyptelėjo verslininkė.

Ji šeštadienio vakarą buvo itin diplomatiška, šokėjams negailėjo komplimentų. Moteris minėjo, kad dalyviai turėtų atrasti ir parodyti savo stipriąsias puses, privalumus.

„Atlikėjos Irmos stiprioji pusė yra rumbos, pasadoblio šokiai, tad juos ir turi dažniau rinktis“, – kalbėjo komisijos narė.

Verslininkė puikiai pamena tuos vakarus, kada pati sukiodavosi ant parketo. Ji su šypsena pasakojo, kad projektas jai buvo labai sėkmingas. Jai neteko išgirsti daug pastabų, kritikos strėlės buvo skirtos jos partneriui. Buvusi šokių projekto dalyvė įvardijo savo stipriąją pusę: klasikinius šokius.

Šokių nepamirštu ir dabar, du kartus per mėnesį skiriu tam laiko, juk tai yra taip moteriška“, – 15min.lt pasakojo verslininkė.

Tiesa, ji taip pat pabrėžė kitą būtiną šokėjų sąlygą – itin puošnias suknias. Jos nuomone, geri apdarai dalyvėms suteikia itin daug žavesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?