Julija Žižė atskleidė neseniai gimusios dukters vardą: Lietuvoje toks – turbūt vienintelis

Nuomonės formuotoja ir neuroedukatorė Julija Žižė su vyru Laurynu Žižiu vasarą gimusiai trečiai dukrai išrinko unikalų vardą. Moteris sako – turbūt jis toks vienintelis Lietuvoje.
Julijos ir Lauryno Žižių santuokos 10-metis
Julijos ir Lauryno Žižių santuokos 10-metis / Karolinos Marcfoto nuotr.

Julijai Žižei ir jos vyrui Laurynui Žižiui trečias vaikas gimė 2024-ųjų liepos 18-ąją.

Pasidalijusi jaukiu vaizdo įrašu, J.Žižė tuomet pridūrė: „Trečia! Amžina Mūsų priklausomybė.“

Dabar atvirame interviu naujausiam žurnalo „Žmonės“ numeriui Julija atskleidė, kad trečią dukrą pavadino Lilibet.

Lilibet – anglų kilmės vardas, kurį savo dukrai suteikė princas Harry su Meghan Markle. Be to, tai – mažybinė karalienės Elžbietos II vardo forma.

Žurnalui „Žmonės“ J.Žižė papasakojo, kodėl dukrą pavadino šiuo vardu, su kokia kliūtimi susidūrė jį registruojant ir kodėl kūdikį vadina dovana vyrui.

Visas išskirtinis Julijos Žižės interviu – žurnale „Žmonės“ ir portalo Žmonės.lt prenumeratoriams.

SKAITYKITE ČIA: Julija Žižė – apie kruopščiai planuotą trečią dukrą ir išskirtinį vardą: „Turbūt vienintelis Lietuvoje“

Žmonės.lt primena, kad Julija Vežauskaitė ir Laurynas Žižys susituokė 2014-ųjų liepą Vilniaus Šv. Kryžiaus bažnyčioje.

2015-aisiais pora susilaukė pirmagimės Lėjos, o 2018-aisiais – antros dukters Otilijos.

Dar iki trečios atžalos gimimo J.Žižė portalui Žmonės.lt pasakojo, kad šis nėštumas buvo visai kitoks, nei praėjusieji.

„Jaučiu lengvumą, aiškumą, ramybę. Lauktis sąmoningume yra didžiulis džiaugsmas, nes nebėra nerimo dėl nieko. Tik besąlyginis laukimas ir kiekvienos akimirkos vertinimas“, – kalbėjo ji.

„Ypatingai laimingos yra dukros, tikriausiai todėl, kad jau žino, kas yra sesių meilė ir tarpusavio ryšys“, – portalui Žmonės.lt pridūrė Julija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis