„Kaip šeima, puikiai suprantame kaip jaučiasi jų šeima ir artimieji dėl papildomo ir nepageidautino žiniasklaidos dėmesio. Mes norėjome atkreipti dėmesį į „Bitės“ vertybinę dilemą, bet kartu dėmesys užgriuvo ir brolių šeimas.
Iš tiesų nemėgstame lįsti į kitų žmonių virtuves ir mūsų „Facebook“ įraše bei pasisakymuose (nebuvo) nėra jokios panašios intencijos. Nesame jokie dorovės specialistai, kad vertintume juos kaip žmones.
Nesame jokie etikos sargai, kad nustatytumėme, ar kas nors atliko savo bausmę visuomenei.
Mūsų apsisprendimas pakeisti operatorių ir tai paviešinti „Facebook“ buvo susijęs su „Bitės“ neatsakingu elgesiu, naudojant reklaminius veidus su specifine, prieštaringai vertinama praeitimi“, – tokį įrašą paskelbė Jurgis Didžiulis savo „Facebook“ paskyroje.
Kaip jau rašė portalas Žmonės.lt, trečiadienį Jurgis Didžiulis pareiškė nebenorintis naudotis „Bitės“ paslaugomis, nes jas reklamuoja Lavrinovičiai.
Penktadienį paaiškėjo, kad „Bitė“ nebefilmuos naujų reklamų su garsiaisiais broliais krepšininkais.