Jurgitos Jurkutės pokyčiai – elegantiška dama virto valiūkiška mergina

Antrosios Velykų dienos vakarą įvykusiame „Vaikų balso 2011“ superfinale ypatingai daug mažųjų dėmesio sulaukė nominacijos „Mylimiausia televizijos žvaigždė“ nugalėtoja – modelis, televizijos laidų vedėja, titulo „Mis Lietuva 2007“ savininkė Jurgita Jurkutė.
Jurgita Jurkutė
Renginio akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šios merginos žvaigždė ėmė ryškiai šviesti prieš kelerius metus, kuomet ji buvo tituluota kaip gražiausia lietuvaitė. Titulas Jurgitai atvėrė duris į Lietuvos televizijos ekranus – mergina gavo vaidmenį seriale „Moterys meluoja geriau“, vėliau ėmė vesti televizijos projektus kartu su garsiuoju aktoriumi Vytautu Šapranausku.

Pasirodo, jog tituluota Lietuvos gražuolė pelnė ne tik suaugusiųjų, bet ir mažųjų simpatijas. Šv. Velykų antrąją dieną vykusiame „Vaikų balso 2011“ superfinale J.Jurkutė buvo puikiai nusiteikusi. Stebėdama renginį salėje kartu su vaikais iš širdies traukė mėgstamiausias jų dainas, negailėjo dėmesio jauniesiems lietuvaičiams ir nuoširdžiai džiaugėsi iškovota statulėle.

Įvaizdžio pokyčiai

Nuotaikingame ir spalvingame renginyje Jurgita Jurkutė atidavė duoklę natūralumui, žaismingumui bei paprastumui. Įpratusiems gražiąją merginą regėti su ištaigingomis suknelėmis bei išraiškingu makiažu, buvo išties neįprasta išvysti J.Jurkutę atrodant žemiškai ir natūraliai. Moteris vilkėjo ryškiai geltoną palaidinę, laisvai krentančius šviesius džinsus ir avėjo lygiapadžius batelius, o pasirinktas makiažas buvo išties kuklus ir nežymus.

Tačiau paprastumas jokiu būdu neužgožė Jurgitos žavesio bei įgimtos elegancijos. Mergina žavėjo patrauklumu, sąmoju bei puikia nuotaika, kuria tryško tiek žiūrovų salėje, tiek scenoje, tiek ir užkulisiuose.

Juliaus Kalinsko/15 minučių nuotr./Renginio akimirka
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./J.Jurkutė ir M.Stasiulis

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis