Justina Stambrauskaitė apie bralečių verslą: „Noriu, kad seksualumas įgytų ne vulgarią prasmę“

Justinai Stambrauskaitei idėjos ir energija tiesiog veržiasi per kraštus. 24 metų viešųjų ryšių specialistė, renginių organizatorė, suknelių nuomos verslo „Event Dress“ įkūrėja Justina nežada sustoti ir dabar startuoja su nauju savo projektu – apatinio trikotažo linija „Le mirage“.
Justina Stambrauskaitė
Justina Stambrauskaitė / Eivydo Timinsko nuotr.

„Visada sakau, kad kol žmogus yra jaunas ir turi idėjų, nereikia bijoti rizikuoti – o gal ims ir pasiseks? Aišku, kai nesi pirmas ir didžiausias verslas, tikrai nėra lengva. Bet kai tiksliai žinai savo pranašumus, tai kodėl gi nepabandžius? Nesakau, kad viskas pasiteisina, bet bandydama niekada nieko nepraradau – anaiptol, įgavau labai daug patirties, kuri man praverčia kituose darbuose“, – 15min teigė Justina Stambrauskaitė.

Tad būdama jauna ir trokšdama kuo daugiau patirties, Justina Stambrauskaitė drąsiai imasi naujos veiklos. Mergina startuoja su vis labiau populiarėjančių bralečių verslu, bet vien ties jomis apsistoti nežada – netrukus pasirodys ir naktiniai, chalatai bei kelnaitės.

TAIP PAT SKAITYKITE: Justina Stambrauskaitė Lisabonoje mėgaujasi futbolininko Luko Spalvio dėmesiu

„Aš tikrai nesakau, kad išradome dviratį. Mes tikrai nesame pirmieji ir ne vieninteliai gaminantys braletes. „Le mirage“ atsirado, nes man tai labai gražu, jau seniai žavėjausi braletėmis, tačiau tiek Lietuvoje, tiek užsienio parduotuvėse neradau sau tinkančios ir patinkančios. Manęs vis netenkino forma, modelis ar kokybė. O kadangi esu perfekcionistė, sumaniau sukurti tokias, kurios tiktų tiek man, tiek kitoms merginoms“, – pasakojo Justina.

Eivydo Timinsko nuotr./Justina Stambrauskaitė
Eivydo Timinsko nuotr./Justina Stambrauskaitė

Ši mintis buvo įgyvendinta ne iškart – mergina kruopščiai viską apgalvojo, susirado tinkamą siuvėją ir tik tada pradėjo kurti naująjį verslą.

„Mintis kilo jau prieš metus, tiesiog tuo metu pradėjus suknelių nuomos verslą turėjau daugiau koncentruotis į „Event Dress“. O dabar atėjo laikas, kai galiu šiek tiek atsitraukti, turiu žmonių, kurie man padeda.

Iš pradžių radau tiekėjus, kurie braletes siuntė iš užsienio. Bet gavus pirmą siuntinį nežinojau – verkti ar juoktis, nes realybė visiškai neatitiko nuotraukų. Todėl nusprendžiau ieškoti siuvėjos, kuri įgyvendintų mano idėjas. Siekiu tobulumo, todėl norėjau, kad kiekviena virvelė, kiekviena siūlė būtų be priekaištų. Ir tą suderinau su atrasta siuvėja Jurgita, kuri taip pat dalijosi ir savo pasiūlymais. Taigi mes bendromis pastangomis įkūrėme šį prekės ženklą“, – džiaugėsi mergina.

Eivydo Timinsko nuotr./Justina Stambrauskaitė
Eivydo Timinsko nuotr./Justina Stambrauskaitė

Pasak jos, kai šiame versle esi naujokas, kai aplink didelė konkurencija, svarbu atrasti savo pranašumą. Tačiau jo ieškoti Justinai ilgai neteko: „Mes braletes siūsime kiekvienai individualiai. Visos moterys yra skirtingos, negaliu nurodyti tris dydžius ir būti tikra, kad jie tiks visoms. Aš pati niekada nerasdavau puikiai mano dydį atitinkančios braletės, visada turėdavau dar ją taisyti.“

Tiesa, mergina pripažįsta, kad tokiame versle lengva būti apkaltintai dėl kopijavimo, tačiau dėl to ji visiškai nesibaimina – svarbiausia, kad patinka pačiai.

Eivydo Timinsko nuotr./Justinos Stambrauskaitės braletės „Le mirage“
Eivydo Timinsko nuotr./Justinos Stambrauskaitės braletės „Le mirage“

„Modelius kūriau pagal tai, ko pati norėčiau. Gavus nepasisekusį siuntinį, jį parodžiau siuvėjai, tačiau mes tikrai nebandėme atkartoti. Nesakau, kad nėra panašių detalių, nes bet kuriuo atveju bralečių pagrindas yra nėriniai, tradiciniai modeliai yra labai panašūs. Tačiau juostelių išdėstymas ir jų kiekis buvo mūsų sprendimas. Tiesą sakant, žiūrėjau į konkurentų produktus tam, kad nepadarytumėme to paties, nes nėra sunku netyčia nukopijuoti“, – kalbėjo Justina.

O kai dar visa šeima ir artimieji palaiko, tai niekas nebaisu. Be to, ji jau sulaukė ir gausaus aplinkinių susidomėjimo: „Kadangi turiu nemažai draugų vyrų, tai ne vien moterys laukia, kada galės įsigyti mano braletes, bet pastebėjau, kad ir vyrai domisi, kada galės padovanoti savo merginoms.“

Seksualu, bet ne vulgaru

Pasak J.Stambrauskaitės, šia savo linija ji nori parodyti, kad seksualumas gali būti nevulgarus.

„Le mirage“ reiškia miražas. Juk apatiniai dengia pačias seksualiausias, asmeniškiausias moters vietas – man būtent tai ir asocijuosi su miražu, su tuo, kas yra labai gražu, seksualu, bet kartu ir intymu. Noriu, kad seksualumas Lietuvoje įgautų nebe vulgarią prasmę“, – teigė ji.

Merginos manymu, Lietuvoje moterys per mažai dėmesio skiria apatiniam trikotažui: „Manau, kad dauguma moterų Lietuvoje apatiniam trikotažui skiria mažiau dėmesio, o daugiau koncentruojasi į tai, ką mato visi – sukneles, avalynę ir kitus drabužius. Tačiau seksualumas ir prasideda nuo apatinio trikotažo. Man pačiai labai svarbu vilkėti tokį apatinį trikotažą, kuriame jausčiausi patraukli, nesvarbu, ar esu namuose viena, keliauju, atostogauju ar einu į vakarėlius – tada tai spinduliuoji ir aplinkiniams, ir savo draugui.“

Eivydo Timinsko nuotr./Justinos Stambrauskaitės braletės „Le mirage“
Eivydo Timinsko nuotr./Justinos Stambrauskaitės braletės „Le mirage“

Justina pabrėžia, kad tai, jog pradėjo naują verslą, nereiškia, kad kiti jos darbai blogai sekasi: „Nė vienos iš savo veiklų nesu apleidusi – tiek renginiai, tiek darbas su viešaisiais ryšiais, tiek suknelių verslas – jie visi egzistuoja ir puikiai veikia.“

Ir sako, kad kai nori, nėra sunku visko suderinti. „Turiu nuostabius žmones, kurie man padeda. Su suknelių verslu galiu dirbti nuotoliniu būdu, tad nesvarbu, ar aš Lietuvoje, ar Lisabonoje – visus reikalus galiu tvarkyti internetu“, – 15min ​sakė Justina Stambrauskaitė.

Eivydo Timinsko nuotr./Justinos Stambrauskaitės braletės „Le mirage“
Eivydo Timinsko nuotr./Justinos Stambrauskaitės braletės „Le mirage“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų