Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Justina Stambrauskaitė pozavo seksualioje fotosesijoje ir pristatė savo prekės ženklo naujieną

Apatinio trikotažo prekės ženklo „Le Mirage“ įkūrėja Justina Stambrauskaitė pristato naujieną – seksualius ir elegantiškus moteriškus chalatus.
Justina Stambrauskaitė
Justina Stambrauskaitė / Andriaus Berlinsko nuotr.

Drauge su kitomis merginomis fotosesijoje įsiamžinusi Justina neslepia, jog pagrindinis akcentas šį kartą buvo ne apatinis trikotažas, o prekinio ženklo naujiena – lengvi bei elegantiški chalatai. „Ne paslaptis, jog nevengiu ir pati pozuoti „Le Mirage” fotosesijose, juk kuriu būtent tai, kas pačiai patinka ir ką mielai dėvėčiau”, – atviravo Justina.

Mergina pripažįsta, jog naujienos neišrado, tačiau tikina, kad jos siūlomi chalatai turi ir išskirtinių savybių.

„Pirmiausiai jie ne tik elegantiški, bet ir patogūs. Vienam chalatui sunaudojame daugiau nei 2 metrus medžiagos tam, kad moteris galėtų nevaržomai judėti. Kitas svarbus akcentas – inicialai, kuriuos siuvinėjame pagal kiekvienos moters norus. Dažniausiai tai būna pirmoji vardo ir pavardės raidė, tačiau jau sulaukėme užsakymo, kuriuo norima įamžinti vestuvių datą”, – džiaugėsi J.Stambrauskaitė.

Andriaus Berlinsko nuotr./Justina Stambrauskaitė
Andriaus Berlinsko nuotr./Justina Stambrauskaitė

Justina teigia, kad moteris privalo gražiai atrodyti ne tik viešumoje, bet ir namuose. „Manau, jog moteris, pirmiausiai, pati sau privalo atrodyti patraukliai. Neabejoju, jog begalė moterų rytais puikiai jaučiasi pižamose ar sportiniuose kostiumuose, o aš pasitinku dieną švelniame chalatėlyje“, – atviravo J.Stambrauskaitė.

Mergina teigia, jog ilgai ieškojo švelnaus, lengvai krentančio chalato, kurį galėtų dėvėti tiesiog gamindama pusryčius, ar gerdama kavą: „Niekur neradau ne tik gražaus, bet ir patogaus varianto, todėl pati nutariau jau turimą bralečių bei kūno juostų asortimentą papildyti šia naujove.”

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos